My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, December 11, 2019

Gathering dirumah sendiri....


Biasanya tiap tahun aku wat open house lepas raya...tapi sebab kejadian Apr aritu, rasa mcm xde hati nk beraya sakan....cuma sedara mara je la datang beraya kat umah....Skali tu member opis nk dtg beraya....Cik Zie n Pn Zam...Aku pun masak la simple2 jer
Start dr situ la aku dpt idea nk wat gathering by group kt umah aku sendiri....

main menu : spageti bolognese + carbonara


ni je pic yg ada huhuhu....

Hb la cakap yg kalo wat open house...org dtg makan salam2 ...borak kejap then balik...kiter nk borak lama2 pun xleh coz ada tetamu lain yg nk dilayan....

So aku pun plan ngan hb nak wat makan2...ajak 3 ke 4 family je dlm satu2 masa...coz aku masak sendiri dan rumah aku comel...nk lepak lama2 sket xleh ramai2 sgt....

Batch yg pertama aku wat bulan Jul 2019: Geng LPPSA


me n kak di

me n tasha




me n syud






bergambar kenangan seblom pulang....
Syud dan kak Di masih di LPPSA...tasha masih bercuti jaga anak2....Ada sorang lagi suhaira...dia dlm pantang baby ke  masa ni
wpun dh x seopis kami still keep in touch....ada masa kami still hang out beramai2...

the making off

menu yg aku sediakan...spageti carbonara + bolognese


tg kak di 4 the cake...

7 jul anniversary kami yg ke 12



Batch ke 2- geng roommate N127 Uitm Gemilang


the making off


disebabkan dorang dari serata alam ...kuala pilah shah alam maka aku masak lunch...berat sket
menu
nasi putih
sambal kentang
masak lemak cili api udang
ayam goreng
sayur buncis




sesambil tu suamiku buat pizza utk minum petang



adot

yan dan adot

aku terselit ditengah2


pizza by my hubby


tq ct bawak kek yg sodap

actually ada 2 org lg xdpt hadir...dilot dan syud






abes makan2 kami turun bawah jumpa mak adot...

malam tu yan tdo umah aku...asalnya nk rest kejap je...terlajak tgk bola...tau dh 12 malam...nk blk pilah mmg dh lewat sgt la...so dorang bermalam kt umah aku je




pg esoknya aku wat spageti jer...



siap ada pemeriksaan kesihatan by Doctor fahmi hahaha





Batch ke 3: geng opismate Hb kaunter dan mel Ex LPPSA

Aku ngan Hb dulu 1 opis....jadi kawan dia kawan kau gak...xde masalah kami nk membawang dan bermesra bersama hahaah


menu sama je spageti hahaha


tp ada tambahan salad....kot2 ada yg tgh diet kan






kakdi






kwn2 hb kawan aku gak






seronok btol membawang...kali ni aku xmasak sgt...hb yg byk masak coz dia wat pizza...



 Batch ke 4: Geng Supermom EX BPP jalan duta....ni asalnya geng mak2 je..tp aku ajak skali geng kaunter BPP dulu Abg azli n abg liqo serta kak ani


kak ani n niza yg plg awal dtg....tq bawak brownies utk makan2 ni


tq ina











hiruk pikuk masa ni...semua bercakap xtau saper yg dengar



suamiku kt dapur je...wat pizza









mana je hala kamera semua sedia selfie













abg azli plg lambt sampai coz ada keje










































tu je yg sempt aku wat utk tahun ni....

Hb xbrapa sihat skang...sedang dlm tempoh rawatan... Insya Allah dh sembuh sepenuhnya kami akan kembali menyambung silaturrahim bersama rakan2 yg lain....

Coming soon... geng skolah hb
geng kawalan kredit
geng housemate segambut
dll





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...