My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, June 5, 2017

Pool @ JPA

Salam semua....

Lama dah aku tak bersiaran....Almaklumlah keje ngan lembaga busy memanjang....sejak 1 jun aku dah tak keje lagi dengan LPPSA..skang aku pool kat JPA....bagi yang tak tau POOL tu apa POOL tu adalah keadaan dimana kakitangan kerajaan yang diberi penempatan baru samaada seblom ni bercuti panjang berpindah tempt keje atau macam kes aku ni aku dipinjamkan di LPPSA. jawatan aku di LPPSA dah tiada sebab dulu BPP gomen tapi bila dah tukar LPPSA dah jadi badan berkanun...

Aku dipinjamkan utk melatih staff baru supaya operasi LPPSA tidak terjejas dalam tempoh peralihan tu....so kat sini la aku skang.lapor diri di JPA pool disini ...dijangka hingga 13 jun baru dapat penempatan baru.....InsyaAllah penempatan yg dijanjikan adalah disekitar kawasan putrajaya.....itu la janji LPPSA dan JPA masa nak pinjam kitorang.....member2 yg lain yg xsanggup nak hadapi kesusahan dh cabut awal2..

Dulu aku sibuk dengan keje sampai nak update blog pun xsempat..Aku OT setiap ari selasa khamis dan sabtu sampai 10 malam.....tu lar rutin aku selama setahun lebih ni.Sepanjang tempoh tu memang suami dan anak2 sedikit terabai.....sedikit ok.xde la terabai sangat.....kalo nak aku masak kena tunggu ari aku x ot la.... kerja diutamakan....bukan nak tunjuk kt boss ke apa...sebab mmg byk keje....

Skang bila dah pool ni aku xde keje nak buat....dtg punch kad lepak library atau surau...kang petang punch kad.....tu la rutin slama 2 minggu ni..mujur ada geng akak2...ada la teman borak teman bagi nasihat..aku yg dulu sibuk skang tersa sgt lapang...kalo dulu pagi macam ni mmg dah start wat keje....tau2 dah waktu rehat....lepas break sambung keje...eh dah petang....skang dok lepak2 tgk jam baru 15 minit berlalu....adeh

rezeki dapat pool bulan puasa hehehehe...memang xkemana la aku...

kat library ni xde apa sgt boleh buat baca buku dan berborak ....aku ni dh biasa tengok komputer...aku pun  try la salah satu lepas 3 ari dok sini,,,,tau2 leh bukak blog...apa lagi...heheheh


nantikan update tanpa henti dari ku slama beberapa hari ni.....jangan muntah ya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...