My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, December 11, 2013

11.12.13

Date arini...11.12.13
cam cantik jer...heheh...

Baru2 nih batrisyia kena chicken pox...berjangkit mana aku tak pasti tp nak dekat 10 ari gak dia tak gi sekolah...hari2 aku doa supaya tak jangkit kat irfan...aku pun usaha gak jgn bagi dia dekat ngan adik...Alhamdulillah tak berjangkit pun...masa dok umah aritu tgk tv jer keje dia...biasa lar channel kartun macam2 iklan lar ada...dia nakkan anak patung yg boleh bergerak tuh...

Aku gi beli ngan hb waktu rehat ari keje...siap balut konon2 nak wat surprise...skali hb dah bgtau dia dulu...ceh...asiklar dok tanya bila nak wat surprise kat dia...dah tau takder ler surprise nya...suh dia mandi pakai baju siap sikat rambut...muka pun dah kelat...tak sabo dah...


ni muka seblom di surprisekan...
aku ckp nak present mesti senyum...





tada.....






kemain suka dia

siap cium lagi





tu dia baby alive...boleh makan dan minum susu



masa nih adik dia terbongkang tido kat sofa


siap bagi makan...


malamnya gi manjaku beli baju irfan sket ngan kereta dia...
baju dia sumer dah sendat dan senteng...

Esoknya konon2 wat surprise kat irfan lak...

takut.....




nangis dia...
sudahnya..
....
...
...
...
.
.
.


main baby kakak...tak takut plak dia...adoyai...awak boy lar...boy main kete ler


entry takder kaitan langsung ngan tajuk...heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...