My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, June 26, 2014

Beriadah di kidzoona Aeon taman equine

Gara2 kecewa tak dapat main indoor playground kat ikea aritu, aku bawak budak2 ni gi kidzoona kat JJ taman equine...kini dikenali dgn aeon taman equine....
weekdays RM10 perkid/entry
weekend RM15 perkid/entry
umur 6 bulan keatas dah kena charge...mak bapak masuk free...
masa masuk irfan tido jadi tak nampak lar muka excited dia...tp si kakak...toksah kata...macam excited giler...sumer benda nak usik sumer benda nak main...



ni jer 2 kpg pic dia aku sempat snap...lepas tu dia ntah kemana...yg bagusnya tempat nih murah dan slamat...InsyaAllah..dia ada gate berkunci dan mainan yg disediakan pun sesuai dgn umur anak kiter...cuma yg tgh merangkak dan mengutip memang kena perhati sepanjang masa la...



irfan baru bangun

pisat2 mata

tengok keliling...macam nak nangis...tak puas tido kan

skali...terus join main

dalam byk2 mainan bola ni yg dia paling berkenan skali

dia seronok sebab bola ni banyak

aku dok kat luar...dia hulur bola dari tingkap...aku masukkan balik...tu jer keje nya nak dekat 15 minit...

main pondok2


pastu boring agaknya...dia main bola gergasi ni pulak


atlast aku tak larat...aku masukkan dia kat sini

hepi tul dia sebab bola sangat banyak

boring kat situ main motor lak

siap berebut lagi


abah pun sama naik

aku dok situ dari kul 11.00am sampar kul 3.30pm....tu pun sebab kuku dia tercabut...kalo tak lagi lama rasa....
kuku kaki tu memang dah terkopek...tak tau pasal apa...tp tak sakit lar...bila main lasak2 camtu terkopek terus tersiat berdarah...sibbaik tak nangis...selesanya kat sini surau dan toilet ada berdekatan...tp kena gi berdua lar...kalo aku sorang memang tak terjaga diorang nih...

batrisyia sepanjang masa tu main kat satu bakeri nih...memang tu jer lar keje dia...siap ada peralatan masak2 sumer...yg irfan main bola...kalo aku jadi diorang aku akan main benda yg takder kat umah...stakat main pondok2 dan bola baik main kat umah jer...tp tular budak2 suasana tu yg buat diorang hepi...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...