My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, March 4, 2016

Beriadah bersama anak2....


semenjak dua menjak rajin plak kami bawak budak2 ni beriadah kat luar...slalu asik la gi mall yg ada econ...budak2 ni asik la ajak keluar....tp tu lar diorang ni xkesah pun mall ke padang ke...yg penting keluar dari rumah...main bola kat padang pun tadehal
jalan2 kat sogo sambil cari baju raya....awal you carik bj raya thn ni...serik dah thn lepas beli bj raya ready made...hampir berbuka aku masa azan asar...mujur masih ada kekuatan dan keimanan....jd thn ni awal sket tempah baju...lewat2 kang tempahan tutup plak




sempat gak merembat barang sehelai dua bj raya utk irfan....




kat petronas pun jadi beriadah....beriadah sambil makan eskrim...sambil tunggu abah solat sempat la pow mak makan eskrem dulu....


ni kejadian kat kenduri hari wilayah...anajuran perbadanan putrajaya....ada cabutan bertuah...hadiah utama kete proto preve....mana tau ada rezeki...kebarangkalian nak dapat tu adalah 2:6000


dapat la set pinggan ni...jadi lar dari xde langsung....Alhamdulillah
member aku ada yg dapat moto labtop dan iphone

then ni lepak2 kat taman depan picc...tunggu asar pasal nak gi dataran gemilang...takut kt situ xde surau....

dataran gemilang.....kat sini setiap minggu akan ada persembhaan macam ni...start 4ptg sampai 7mlm


masa nak blk baru prasan ada surau rupanya...besar lak tu...pasni leh la stay sini dari kul 4.....

ni aktiviti kaum wanita....aku baru nak latih anak daraku tlg keje2 dapur


petikan dari fb
Smalam aku suh batrisyia tlg wat keje dapur sket...dah besar kan...boleh harap dh wat keje org pompuan ni...aku xde la suh pgg pisau...cabut kepala dan ekor udg kecik je
Batrisyia: mak.... naper mak suh sy buat ni...geli la
Aku: ye la kakak kan suka mkn udang....tlg la mak kakak kan dh besar
Batrisyia: mak x suruh irfan pun
Aku: irfan kan kecik lg...lagipun irfan lelaki...org lelaki xbuat keje dapur
Batrisyia: mmmmm.....kalo camtu sy nak jadi lelaki la
Erkkkk....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...