My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, November 7, 2018

JJCM: Sepang gold Coast

Da lama x bercuti, ada kelapangan terus bincang dan plan hb maka terjadilah percutian singkat ini dengan izin Nya...Kali ni aku pilih nak dok Avani sepang gold coast...Actually lama dah riki tempat ni...Akhirnya dapat gak gi....gerak awal gak sebab xnak rushing2


seperti biasa aku booking melalui booking.com
senang mudah dan pantas

sambil tunggu nak check in...kami sampai awal 1.30 rasanya...tp sebab bilik tu mmg kosong leh la terus check in



pemandangan dari kaunter receptionist

bilik kt tengah jadi kiter naik buggy bersama2 barang skali





mula2 aku jadi cameraman


pastu buggy driver amik alih tugas aku




amik bilik paling murah skali hahahah....tp berbaloi la utk 3 hari 2 malam

sampai2 je wat cam umah sendiri dulu...turunkan langsir pasal cerah bebeno...bagi ala2 romantis gitu baru la ada mood

ni katil nya...large bed...kalo x muat tdo 4 beranak kena la abahnya tdo kat sofa....eh

ni ler sofanya...macam muat je tdo berdua kt situ heheheh

nampak itu benda kaler biru...dari dalam kete da sibuk suh aku tiup...

pemandangan dari balkoni....bawah ni ada air tp time air surut jadi nampak la dasarnya...xde la seram sgt

tghr tu mcam panas skt jad dok lam bilik je la...rest...petang sket baru la keluar jalan2..naik beskal

berbelas tahun da rasanya xbawak beskal...mujur ingt lagi caner nak imbangkan badan








aku ngan hb je main beskal...budak2 ni aku park kat avanikids

Avanikids ni 1 rumah yg memang khas utk budak2 berkarya...staakt kaler2 main2 benda yg ada kt situ free je...tp kalo nak mencanting batik kena bayar ler



ni aku yg lukis...walaupun org kata org kidal ni kreatif....nan hado ok....

aku kalo lukis pemandangan gini ler rupanya...dari dulu sampai la skang...x kreatif langsung

redup sket baru bawak budak2 mandi kolam....kemain suka lagi irfan....



aku wat photoshoot utk dia sebab nak send pic kt ena utk wat kek












lepas mandi terus zass g cari makan....sajer jer x makan tghr td...nk bg berselera makan malam...hahaha...mencakar2 lapar semasing

makan simple je...nasik lemak

sotong + udang goreng tepung

ikan bakar


tu pun jenuh nak abeskan





cam biasa la kena pow ngan anak bujang ni... pistol buih berlampu...mahal lak tu...kena beli gak kalo nak bertenang2 makan

tdo awal malam tu keletihan dan kekenyangan semuanya....

esoknya pg2 bgn konon2 nak amik pic sunrise...skali matahari disebalik awan tebal...nampak gitu je la....aku memang standby makanan dan minuman...tau dah xkan ada nak g carik bf pagi2 ni....aku xamik pakej bf skali...jimat hahahah....lgpun budak2 ni bukan makan sgt....nk tdo je lebih



bangun je budak2 ni bukan tanya nak bf apa...tanya kolam da boleh mandi ke belum....lepas bf kt bilik terus call buggy nak g kolam...Actually bilik aku ni kt tengah2...nak jalan boleh je tp boleh tahan jauh gak la....







seblom terjun kolam selfie dulu....








tghr nak kemalam tu kami lepas bilik je pasal ujan...lg pun mmg nak rest kan....

melayan budak kecik ni main buih

ptg tu xleh nak mandi kolam pasal ujan lagi jadi terus gi dinner...kali ni gi tempat lain lak HM bagan....

view cantik pasal restoran ni atas air

menu basic sama gak...nasik lemak





tp lauk amik lain sket...nak rasa...
udang butter
udang telo asin
sotong goreng tepung
ok la....






termenung fikir saper nak abeskan byk2 ni hehehe

malam tu ada live band kt tepi kolam...lepas isyak terus g kolam....


feeling2 org kaya gitu

xkan dok free je...order la chocolate smotthies...22 inggit huhuhu
terasa murahnya stabak

ni dark coffee hb...xtau bape inggit






pagi hari ke 3
bf biskut dan nescafe lagi


ni kalo room service ni 15 inggit semangkuk..bermangkuk2 dapat....jadi aku wat sendiri je hahahha



pg ni x ujan jadi terus g kolam...masa ni abah tdo balik...jadi aku ngan anak2 je g kolam



ni pemandangan dari gym blakang pool





actually aku pg smalam lg nak masuk gym ni tp berkunci....hb cakap touch pakai kunci bilik je...mana la aku tau...jadi pg ni aku da tau siap2 la dressing bj sukan....drpada aku boring ngadap budak2 ni mandi manda....

dapat la 30 minit threadmill...tu pun berenti kejap bila aku nampak irfan nak masuk kolam besar
padahal aku da pesan  kt irfan da jangan masuk kolam
dan pesan kt kakak tlg tgk kan adik....


kan kurus sket tu hahaha





nampak tu dia main ngan anak omputih...dia cakap melayu...omputih tu ckp english...yg heran ea paham pulak budak tu arahan dia

anak dara amikkan gambar

aku ngan ica blk bilik dulu...nak packing bj...ica da puas mandi kolam tp irfan blom puas lagi...irfan ni da rentung kecut pun xnak naik lg...bg can la kat dia









bilik kami 054




siap2 nak balik da








konon2 merenung masa depan



pose la camne pun tetap nampak debab hahaha














lama x amik pic romantis camni hahaha




Sekian sahaja percutian kali ni...rasa nak repeat lagi next time

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...