My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, July 31, 2019

Raya 2019: 2-3 Syawal

Citer raya kedua....
Seawal pagi bangun konon nak gerak lepas subuh...kul 11.59am pun dikira lepas subuh je dok...padehal aku dah packing baju kemas umah kul 1 pg baru tdo...tp tu la rakyat jelata ramai...nak santai2 xnak rushing2 katanya....aku ni bukan apa...aku x drive...kang sangkut kt jammed jgn buat muka mcm kurakura tercekik tulang
Jalan kolo pilah somban ni weekend pun leh jem teruk inikan pulak ari raya....Dah la gerak lambat siap singgah bf dulu...aku ni ingt nak gerak awal xde la aku wat bf...sudahnya kul 10 baru kluar...kedai apa je yg bukak pg2 buta raya ke 2 ni...kedai mamak je la...lepas makan kul 11 baru gerak dari putrajaya...
dari putrajaya sampai senawang ok lagi...wpun kenderaan byk tp lancar lagi...masuk bukit putus dah stat jem teruk...depan blakang jem...kedua2 arah sangkut....biasa 20 min leh sampai kg dr bukit putus...ni nak dekat sejam setengah....tetiba semua nk ke toilet...singgah la ulu bendul...huhuhu....









sampai kg dah bermaaf2 an...membawang makan masak makan lg masak lg...Aku dok dapur je...dari jelita sampai jadi kusam hahaha...petang sampai malam sedara mara dtg xputus2...

ni masa baru sampai...bj yg abah pakai tu patutnya baju Hb tp sebab dia xsedap pakai...terus jd baju raya abah


Besday Hb 4Jun...jadi kiter celebrate skali ...tp kek hb wat sendiri....

sedara dari KL...family wan udo


then seperti biasa ler...my BFF...cikna...asalnya cikna dh dtg beraya ptg tu...tp aku xsampai lg...aku jemput cikna dtg lagi skali...ptg td x aci hahahah



besday boy n adik ip

sedara dari bayai cikna n dari kajang paklong sekeluarga

Raya ke 3
smalam kami menerima tetamu...arini kami nk beraya pulak....blk raya kali ni 3 ari 2 malam je...cuti semasing xbyk....





selfie dulu seperti biasa












rumah pertama: umah maklong tanjong


then terus blk kg...jalan raya umah jiran tetangga...dulu jalan kaki jer...skang kena pakai kete

































malamnya kiter membaking ...baked mac n cheese


makan ngan rondang...western vs kg

keseluruhan kejadian....

Berakhir raya ke 2 dan 3






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...