My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, October 28, 2013

Cameron highlanda Day 1


Aku plan gi cameron nih nak dekat 8 bulan...aku apply rumah peranginan persekutuan  dengan sewa bilik RM25.00 satu malam...aku amik 2 bilik utk 2 malam...total 100 inggit sjer...tak dapat rege camni kat tempat lain...kalo nak apply leh gi laman web BPH tapi kena keje gomen ler...

kami gerak dari rumah kul 7.00 am..asal ada jer RnR mesti singgah...Almaklumlah bawak banyak rakyat jelata...kitorang breakfast kat RnR rawang..makan tengahhari kat cameron...






last stop katanya...ni kedai terakhir kalo turun dari cameron..
kami ikut simpang pulai becoz dah penah ikut tapah...berbelit..pening paler..

kami check in lebih kurang kul 4...
kata receptionist tuh..check in leh dari kul 3 sampai 6 sahaja...lepas tuh..burn

aku memang mintak bilik yg bersambung senang sket nak bermanja ngan mak...hahaha

masuk2 jer terjah toilet dulu...

toilet yg selesa

bilik sebelum di kusutkan



katil double dan single

pemandangan dari balkoni

model percuma



lepas solat dan rehat jap...kitorang gerak jalan2 sekitar tanah rata mengusha tempat2 yg bakal dilawati esok...







 masa ni dah start pakai swearter sebab sejuk...ujan kan...



 masa tu hujan renyai2 jer..malam makan kat marrybrown...
then lepak kat starbuck  plak coz hujan lebat..pekena kopi panas....nak tunggu hujan berhenti nampak gaya mcm tak berhenti jer...so redah jer lar...



si bujang nih memang asik kehulu kehilir bilik ke bilik...aku bg kebebasan selagi dia tak gi ke toilet...


malam tu awal gak tido letih kan...skalo kul 1 am aku terjaga...jenis penakut cam aku nih memang camni ler...sudahnya kejut hb suh dia bangun tengok aku tido...supaya aku leh tido..boleh...nak dekat kul 3am baru tido...

esoknya baru kami dapat tau pasal tragedi lembah bertam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...