My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, October 9, 2013

Support for world hunger relief...

Aku daftar benda nih ngan member opis...sesajer nak join sefamily...
kul 1.00 amik baju
kul 3 amik makanan
then kul 6 berlari
dan akhir skali kul 7.00 amik goodies bag...


sampai2 jer amik gambar ngan itik dulu...mula2 takut pastu excited...


masa nih hb gi toilet..aku jaga anak2...masa ni lar si kakak berkejaran..mula2 aku biar jer..pastu fikir dah semua pakai baju sama...seriau gak...


hb tak pakai baju hijau sebab malas nak amik dalam kete...boleh???




mood tidak baik...

mak...saya penat...saya nak duduk



lama2 sampai tertido dua beradik nih...aku ni mujur takder tempat baring...kalo tak join gak




pangku anak satu sorang...baru adil

perasmian...

mula berjalan

abah ngan irfan tak join sebab jauh...

mula2 aku ingat sekadar 1 km jer...skali sampai bulatan dekat bangunan KPKT tuh...




semanga tuh...tapi kejap2 
"mak saya penat"
" mak nak dukung"
"aduh penatnya"
"mak jauh lagi ker"

akhirnya berjaya gak sampai...



saya sudah blajar memanjat...saya sudah mula melasak...saya suka gayut kat langsir ...sampai mak jerit2...masa itu lar saya terus masukkan langsir dalam mulut...hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...