My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, April 4, 2018

MOF open day

last week opis aku wat open day....tahun2 lepas aku jadi tetamu jer sebab aku keje kat LPPSA....now aku dah keje kat sini kira dah jadi macam tuan rumah ler huhuhu








macam2 aktiviti ada kat sini....mcm2 booth kjaan yg ada bukak kat sini...yg paling best ada lucky draw yg hadiah utamanya kete proton iriz....




kat depan perkarangan kompleks mof ni ada berpuluh food truck utk di cuba









panas terik giler...sampai berbelang muka aku

ni ler proton nya

sambil tu ada talk dgn dato dr mohd fadzilah kamsah






nama yg dicabut dan bertuah huhuhu....

wpun x menang apa2 yg bertuah tp sebab ari kejadian adalah ari gaji maka aku telah mereward diri sendiri dgn mcm2 brg yg dibeli di open day ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...