My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, April 4, 2018

Girls day out

Kiter mulakan entry ini dengan gambar makanan....bila ari cuti baru aku akan masak nasik berlauk...ari keje aku just masak satu hidangan je mcm mee goreng kue teow sup bihun spore
jadi waktu cuti ni la nak tunjuk skill huhuhu

dipersembahkan sambal udang sambal sotong dan sup campur....
disebabkan rakyat ramai dalam rumah ni aku kena pelbagaikan masakan supaya semua orang leh makan dan aku takyah masak macam2



pagi tu aku berjaya memasak nasik lemak sambal bilis dan tolo robus hehehe...ni kali ke 2 aku cuba buat nasik lemak...lepas 1st time wat nasik mentah dulu aku serik dah nak buat....

Aku ni citer 2 minggu lepas....ari ahad...disebabkan hb aku ada projek kete honda dia maka kerana kesiankan anak2 yg keboringan maka aku pun wat plan ngan dikla nak bawak diorang gi alamanda....dan seperti biasa dikla la yg drive huhuhu

me n anak bujang

tasha irfan and omak

nampak tu cicoet di hujung


tempat pertama kami gi adalah aeon big....penting gi sini dulu sebab tu la sebab utamanya keluar aritu...ada belen duit lepas beli barang penting baru la leh joli katak huhuhuhu

blom apa2 lagi ....dah kena pow dulu...sibbaik 15 inggit sekor

rambang mata xtau nak pilih yg mana

akhirnya

lepas beli barang semua terus bawak diorang naik didi




dh naik didi...naik benda ni plak

gi toilet dulu....nampak tu penuh troli...gi anta barang dalam kete dulu...br senang nak bergerak

nampak x ada 2 ekor lobot ....sibbaik kakak pun xde nak dan dina masih x mengerti apa2 ...kalo tak total lobot adalah 4 ekor



lepas lunch terus gi GSC beli tiket....target nk tgk didi n fren...masa tu kalo x silap baru kul 2...tayangan yg available adalah kul 5...nak x nak amik gak la...lgpun aku dah siap iron baju keje ari isnin


bergambar ngan didi n nana dulu


cicoet

irfan

tasha

batrisyia

sambil tunggu kul 5 kami g solat dulu...then melepak kt centre court tu...ada pameran dora explorer



ada tempt utk mewarna...



mak pun join skali hahahahah



cicoet melasak sajer





nampak itu cicoet posing mcm makngah gak


cubaan posing utk nampak selim hehehe


selim x saya hahaha



nak dekat kul 3 ada aktiviti bergambar dgn dora....aku pun apa lagi heret budak2 ni semua amik pic



nak sama lebar aku ngan boots 


ada lagi 2 jam seblom tayangan didi maka ting....dpt idea kill the time

kami gi karok dulu huhuhu

tepat kul 5 gi tgk didi.....memang full house

kami dok seat  row ke 3 dari depan



dina plg excited tgk
mula2 ada 3 org kanak2 je berdiri kat depan tu...pastu sorang2 berkumpul kt depan...akhirnya boleh kata semua kanak2 ada kt depan...mana2 parent yg anak kecik2 diorang pakat bersila berjemaah kt depan sambil mengawasi anak semasing

nampak tu

sebenarnya citer ni macam kiter tgk kat umah je...penuh dgn lagu cuma banyak lagu baru....mcm konsert betul....siti nurhaliza pun dalam bentuk kartun...ada omar dan hana....kalo bg org dewasa mcm kiter yg x mesra kanak2 memang silap besar la ko masuk panggung tgk citer ni...jadi kiter masuk dgn fefeling mcm budak2 ...InsyaAllah kiter akan  enjoy....
ikut skali tepuk tgn...ikut skali nyanyi gerak2 kan kaki tgn semua....mmg riuh la dlm tu

lepas tgk wayng gi makan...yg menjadi pilihan adalah kenny rogers....

sambil tunggu makanan sempt lagi dikenakan GST oleh bebudak ni...yg boleh naik irfan ngan tasha je...kakak x leh ...terlebih had muatan....heheheh


disebabkan mak2 semua diet...makan makan yg panggang2 dan rebus2 je la hehehe



sekian cerita seharian....keluar berjalan tanpa abah join skali

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...