My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, July 8, 2014

Batrisyia 6 years already....Alhamdulillah...


Allahhu akbar...punya la masa begitu mencemburui kiter...maka entry ni tertangguh agak lama...
besday batrisyia yg ke 6 jatuh pada 3 ari seblom puasa...
2 ari seblom tu aku dah siap beli jajan utk wat goodies beg nak bg kat kawan2 little caliph dia...
sebab aku sibuk...maka dia ku buli 




30 pek pertama dia wat dengan jayanya...pastu dia mula makan jajan dan main2...sibbaik abah dia tolong...siap gak...dalam 100 pek rasanya...

kek aku order kat isteri offocemate aku dulu...dia orang yg sama wat kek besday batrisyia 4 thn...
kali ni aku mintak dia wat kek doll ala2 frozen gitu...


tengahhari tu aku lari jap gi presint 9 amik kek then antar taska terus masuk opis semula...aku tak dapat nak tunggu sebab rehat sejam jer...




ni pic teacher amikkan kat skolah..


celebrate ngan rakan sekelas dia jer...tq. teacher...


ni asalnya baju yg aku sediakan utk dia potong kek tapi sebab kek sampai awal kot..jadi dia masih pakai baju skolah lagi...


balik tu aku tanya dia pasal besday party dia....sumer lar dia citer dari potong kek..makan kek...bagi goodies bag kat kawan...

Aku: tadi batrisyia ada potong kek tak?
Dia: ada
Aku: cantik tak kek elsa mak belikan
Dia: ye ker elsa....macam barbie jer

ok wat ever

Malam tu my sister and adik ip datang bagi meraikan besday batrisyia...disebabkan tak plan apa pun maka kiter ke alamanda jer lar....

orang makan dia sibuk main game...padahal nak meraikan dia

sikecik yg sangat lasak...

seriusnya muka abah

aku dah berlengas masa ni...apa taknya balik keje terus zass...

tukang blanja...maklong and mama...disebabkan dia dah potong kek kat skolah maka kiter belikan kek kecik sajer...lagipun gusi aku sakit...

kongsi ramai2...platter apa benda ntah...
aku tak biasa makan kat manhattan fish market ni...jadi aku redha sajer dgn apa yg kak ita order...


acara potong kek...
present my little pony dari mak dan barbie princess dari abah...
mama ada belikan baju seksi dan seluar 



Selamat hari lahir buat anak mak yang mak sayangi dan kasihi selalu...jangan nakal2 jadi anak solehah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...