My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, October 23, 2017

kemas rumah part 5....Shell out

Minggu ni tak leh nak kemas sgt sebab hb x brapa nak sihat sangat....so aku kemas yg mudah2 je la....plan asalnya nk kemas bilik dikla dan balkoni....jadi tangguh dulu la....so aku kemas yg mudah2 je la.... Aku kumpulkan semua album dan frame yg dari opis dari dlm stor dlm umah....pastu  lap habuk...tukar pic nk display then....tada.....
ni rak atas tv.....suwit x heheheh

Sabtu malam macam teringin nak makan best....hb pun ajak gi shell out kat ayer @ 8....sampai je penuh...tunggu jap dalm 10 min je ada meja kosong....lama gak la sampai makanan coz org ramai....
Kitorang amik ala carte je sebab x nak makan x abes....just amik udang half kg, lala half kg nasik corn dan sosej utk irfan....
seblom makanan sampai budak2 ni mula menconteng....
si kidal
peace yo.....
selfie dulu
beza kamera depan dan blakang
gambar gegar sket hahaha

Image result for shell out
pic ihsan google


Abis makan zass terus balik....mmg keluar semata2 nak makan je....






Pagi esoknya aku pun masak macaroni goreng resepi sukati aku.....Sibbaik jadi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...