My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, January 8, 2018

macam2 benda nk citer...1 2 3 go.....









1. Closing...

13 tahun keje baru la merasa buat closing.....selama ni tgk je org huru hara dgn closing....kali ni aku merasa sendiri kehuru haraan tu.....keje mmg banyak....acc closing 8 Dis...merasa la aku stay kt opis sampai 10 malam...mcm pelik nau rasanya...padehal kat LPPSA dulu ada je blk time tu...hari2 lg hahaha

 Yg bestnya closing ni....seminggu makan free....bf lunch dan dinner....dinner utk mereka2 yg ot la....




\
diantara keje2 aku yg melambak.....



2. Persiapan sekolah....

3 minggu seblom mula sekolah aku dah mula beli barang2 sekolah sket...uniform kasut skolah dan stationery....Aku xnak beli lebih2 sgt....alakadar je.....

ntah apa la si tasha ni sedihkan....adeh...penat pujuk try uniform ni....
Aku dh 3 tahun beli baju skolah kat kedai mubarak store ni....kedai ni terletak sederet dengan klinik Annur presint 15.....dgn member lad ada disc 10%....


beli kasut bata je.....beza tul saiz diorang


si bulat


lepas tu kepow ngan diorang naik ketapi ni....pandai diorang set tempt ni sedang elok je kt centre court....terbang 15 engget....

3. konvensyen Global Entrepreneurship Community summit 2017.

1st time aku join event besar macam ni....bertempat di KLCC convention centre....slama 2 ari gi KLCC....
1st day
dpt free





bas disediakan....lama dh x naik bas huhuhu
















 cantik view ni



 xde keje lain....dgr talk makan selfie berjalan2...tu je la slama 2 hari tu...bila bercampur bersama org2 hebat ni....terasa kecil nya diri ini....huhuhu


4. Kemas umah finalise......

Dah nak lebih sebulan dikla dok umah aku....secara hakikatnya dh abes dah make over rumah...lupa lak nk reveal keadaan final....

ni ruang tamu


view dari sliding

beskal xtau la nak letak mana

dapur

bilik anak dara

depan stor ni still ada brg lagi...stor mmg dh penuh la....xde tempt nk letak dh....90% dh settle kemas umah cuma ada beebrapa brg xde tempt nak letak....huhuhu

5. Batrisyia darjah 4 tasha darjah 1....sekoah sama....

esok nk skolah br sibuk nak balut buku...padehal buku teks dah sebulan dapat...kena la mak tlg tp sudahnya dia ntah kemana...aku sensorang tinggal balut buku dia

dlm lift pun jadi

malu2 lak kakak

tasha si kecik

beg kaler pink....dia berdua ni dikla anta g sekolah pasal dia amik cuti seminggu monitor tasha kt skolah

yg dia berdua ni aku anta....sorang taska sorang tadika....

 nanges2 nak g skolah sama ngan kaka...padehal baru 6 tahun...x cukup syarat lg
suka je dia

ni silap aku gak ni....terlupa nk tempah nama batrisyia....jadi sempat tampal logo je.....jadi la dr takde langsung....



Tu je la marathon citer macam2 dlm satu entry......nanti ada lagi nak citer pasal umah hb kt cheras....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...