My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 6, 2018

Beraya di petaling jaya...umah mentua

Pada yg blom tau, aku dah takde pak mak mentua...jadi bila raya memang beraya umah makcik hb la...yg kami panggil mausi omok...hb aku ni keturunan pakistan...jadi utk title makcik kiter panggil mausi
utk pakcik kiter panggil mama

ni dua pupu irfan...baru kenal rasanya sebab seblom ni masing2 kecik lg...jumpa pun setahun skali


suh wat aksi ultraman terus ceria semua

irfan ni kalo kemana2 aku mmg akan bawakkan bekal...bukan bekal makan tp bekal mainan...senang dia nak bermokunikasi dgn rakan sebaya...kalo x kang asik la dok ngendeng2 mintak hp abah dia....


lepas lawat kubur kami gerak balik...raya key ell macam ni la...mana nak gi lagi..sedara mara lain semua blk kg...kami je blk bandar huhuhu...tgh jem kat federal highway tetiba 'gedegang'
bergegar kepala aku...sibbaik budak2 ni behave masa tu...kalo x memang aku lepok sorang2....

kete blakang langgar blakang

keluar2 je...cina...terus mintak maaf...apa ntah bincang2...hb amik pic amik no phone...terus blah...
cina tu main phone...adeh....dugaan sungguh

no plat lekat kat bumper
bumper roboh sket bonet xleh tutup elok...kena hentak satu kali br mau tutup...memang kena wat report dan anta bengkel


tapi takpe...kiter g tgk wayang dulu...huhuhu





 Sampai midvalley terus tukar slack...xsanggup aku nak berskirt2 bagai




kiter posing2 dulu








adeh...sama besar dh


apsal nampak pendek



abah dan anak2




esoknya baru la berkesemptn nak kemas umah sendiri...susun2 kuih raya bg ada feel beraya sket


menu pertama selepas sekian lama xmasak dirumah sendiri
ikan bakar
sayur campur
kari ayam


aku amik cuti lama sebab sekolah dua kanak2 ribena ni tutup...aku malas nk fikir panjang aku hasut hb cuti skali...disebabkan partner in crime dia india jadi xde masalah la bila nak cuti raya lama.....

malam sket boring2 gi lepas starbuck....heaven hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...