My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 6, 2018

Short vacation: Dash box hotel cyberjaya

Sebab cuti lama sangat jadi aku plan short vacation utk bonding2 ngan hb n anak....xjauh pun cyber je heheh...tempt ni viral jadi kiter kena cuba...nk tgk apa yg best sgt tu


lunch kt secret dulu....asalnya nk try bawak power...skali da abes lak...padehal br kul 2...tp sebab byk kedai tutup lg kan

stewed lamb milik ku...

ni kaunter hotel...hotel ni under Magic....x ingt stand for apa...tp dia mcm tempt yg kreatif la...staff pun aku tgk budak2 remaja 20 an je...


ni pemandangan tengah2 hotel...kiri kanan tu rumah nya....yg bilik kecik bilik dari kontena...yg ujung2 tu mcm bentuk pembentung yg sgt besar

katil yg sgt besar...xtau la saiz king ke apa...tp mmg besar...muat la aku tdo 4 beranak
aku mmg amik bilik plg besar dgn harga RM 307.00...mcm mahal tp ok la...selesa

almari dia open....senang nk gantung...terus dpt idea nk wat konsep mcm ni gak kt bilik di kg


view dari bilik aku....semua bilik balkoninya ngadap kolam dan membelankangkan parking...mmg mudah la 

bilik air besar giler...berjemaah mandi pun tadehal


dua beradik ni xsabar dah nak terjun kolam


masa ni kul 4 ptg...ramai da yg turun...aku nk tunggu asar dulu....nanti senang seblom maghrib naik


masa ni diorang da turun kolam...aku stay kt bilik lg...unpack barang ...susun2 sket...siap2 kan bj diorang nak pakai dinner nanti...biasa la mak2 kan memang mcm tu...da settle br aku turun...best nya mandi xde la strict sgt kena pakai swimming attire jadi boleh la aku celup2 kaki...ujung2 tercelup gak tudung hahahah

lepas maghrib terus zasss...aku da survey tempt makan tp tetap tertarik dgn shabu2 gak

kami amik bakar sekali

dia ni sampai2 je sambar eskrim dulu


masa ni semua da kekenyangan....kat sini dia kontrol dia nyer dgg ayam semua...mcm kt seoul garden lg heaven....aku lak kalo g tempt mcm ni mmg amik ayam dgg kambing udg ketam je....yg lai xpandang dh huhuhu


bergambar kenangan seblom blk




ni dari pandangan depan aka parking kete

ni dari pandangan atas tangga...parking kete bawah tangga je...mmg selesa

malam tu siap2 beli makanan dan jajan utk makan pg ni...tp hb tetap gi beli nasik lemak gak...takut sgt bini dan anak dia kelaparan

pg aku x mandi...malas...jadi aku dok santai2 je pekena nescafe makan kopok kuaci sambil tgk org mandi

kul 8 dah ajak terjun kolam


yg ni jengket sket...belah sana br dalam...irfan mmg kena pakai pelampung

ni rate kalo deal direct ngan hotel....

kami check out kul 12 lebih terus gi balai polis tun HS lee report accident aritu....
lepas tu kami gi ikea cheras...makan2 dan jenjalan








semua kete dia nak naik



gara2 gi hotel tu terus carik ilham nak wat open wardrobe

ni survey je dulu...InsyaAllah next projek Jan 2019....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...