My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, January 4, 2012

Celebrate on my besday...

Actually takder plan apa2pun for my besday cuma 2 minggu seblom 29 Dis tuh aku dah ingatkan hb my besday bila...dia ingat katanya...

Dan pagi 29 Dis tuh dgn muka berbunga ceria opis...hb langsung tak wish....dia lupa ler tuh...sampai lar tengahhari baru ler dia naik opis wish kat aku...baru ingat ler tuh....ceh...lepas rehat hb naik bg benda nih...

issey miyake....perfume yg sama dgn hantaran aku 4 tahun lepas...
heheh...time kasih bang
petangnya gi makan kat SR...konon2 nak guna ic nak dptkan makanan percuma utk besday girl tp tak dapat...promosi tuh dah lama berlalu...

esoknya aku amik cuti gi jenjalan kat midvalley...tengok wayang citer " Suatu malam kubur berasap"
berasap jer aku tgk citer tuh...ntah apa2...hb ler yg pilih...aku nak tgk Don2 atau Papa i love u...
then kitorang gi Alamanda karaoke...malam baru balik




Ari sabtu plak pepagi buta lagi siap2 nak gi genting...breakfast pun kat RnR jer

hb ngan fariez amik All Park dan aku with si kurus amik indoor...aku dah penah amik outdoor wat rugi jer...nak dekat kul 6 ingat nak balik nilai, skali fariez ajak stay tunggu bunga api...

kemain ramai org malam tuh...ada konsert skali tp tak nampak pun...yg sikurus nih asik lar nak berdukung...sudahnya kitorang bawak main kat taman....sejuk nyer ya amat...nak menunggu detik 12 malam kemain lama rasanya...

Disebabkan cuaca tak mengizinkan, pertunjukan bunga api di tunda 30 minit...sudahnya dibatalkan...kitorang terus gi parking dan kelihatan fariez sedang nyenyak tido dalam kete...sungguh bertuah...seblom tuh ada nampak polis tangkap budak bergaduh...sibbaik kitorang tak join skali...si kecik pun dah tido...
nak turun KL, jammed nyer...tau kitorang sampai nilai kul baper...7.00am...macam nak balik kedah lamanya dok dalam kete..lambat sampai bukan sebab jammed tuh tp sebab hb parking kete tido kat RnR....

dah 4 ari besday baru ler aku dapat kek besday...heheh...tp walaupun besday aku tp
yg potong kek
tetap
dia.....

siap peace skali...nyanyi pun kena nyanyi besday nama dia....
hepi besday to u
hepi besday to batrisyia
hepi besday to u

flower dihadiahkan oleh hb 4 ari lepas besday

dan kasut pilih sendiri sbg hadiah lagi..dpt seminggu lepas besday


"ni fawer batish unyer"
terjemahan: ni flower balqis punya

ni sok besday hb bulan 6 nih jenuh ler aku nak bagi hadiah berperingkat kat dia...kena kumpul duit dari skang lar nampaknya





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...