My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, February 9, 2018

Jalan2 cari makan senawang

 Gara2 terliur dengan citer cikna makan roti canai kat taman dahlia senawang maka aku berjaya menghasut hb utk mencuba keenakan roti canai yg dicanang2 itu...adekah benar keenakannya seperti yg diperkatakan.....
 3 beradik yg kalo tak jumpa rindu tp bila berjumpa asik la bercakaran




xxl dan s

me ofcoz




seblom gerak kiter selfie dulu

syg nya ngan adik






 perjalanan dirasakan terlalu lama sebab mmg aku sengaja x buat bf...biar rotri canai tu jadi santapan pertama kitorang aritu....sudahnya mcm kebulur memasing amik order...kedainya biasa je....tp roti canainya ....perrgggghhhh.....mmg sodap....terbaik gitu....roti ni org melayu buat tu yg sedap lenmacam tu
ni budak yg plg gembira skali makan roti canai....
Selain makan roti canai aku ada agenda lain iaitu nak amik tat nenas dari maktih....disebabkan maktih pagi tu rewang kat umah pakca maka aku pun call bff aku dr kecik yg aku rasa dok kat area situ gak....rezeki....memang dia ada kt umah....



pic gelap sket sebab cahaya pun romantik2 gitu

 dari umah aku dapat tau cikna ada kt umah pakca...maka zass kesana plak kiter....
siap makan tghr segala...then gi umah maktih baru la dapat tat nya......aku ni kalo teringin makan sesuatu ngidam nya kalah org pregnant ngidam


 melepak jap umah atih borak2 lepas asar ada plan baik punyer....hahahaha....


 terbongkang dh anak2 ku...keletihan ya amat


abam sado bersama maktih


tompang bergambar skali....dh mcm retis lak

 next destination adalah karok lagi...bertempat di city idol senawang.....



nampak tuh...paduan suara....

maktih mula2 tu malu2 je...skali dah jumpa lagu feveret dia...skali 5 dia tapau abes hahaha

so suwit

like father like doter


asik la dok mengusik maktih nyanyi cekak pinggang....
Abes je konsert 3 jam kami pun kembali kepangkal jalan....letih dan puas dapat jumpa sedara2 kawan lama dan karok skali .....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...