My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, April 27, 2010

On the akad nikah day....24 Apr 2010....

Lupa lak nak mention smalam adalah besday deqla yg ke 26...dengan rasminya aku mengucapkan Slamat ari jadi adindaku yg dikasihi semoga tahun ini lebih baik dan berkat dari tahun sebelumnya...

Aku just wish kat dia jer..present nanti lar tgk bajet caner...heheh..nak sponsor kek memasing tgh diet..ujung minggu nih aku balik kg...kalo ada rezeki ada lar...

Pepagi buta ari sabtu fariez dah bgn..kul 5.30pg masa tuh..dia org penting nak kena solek kak mai, yg aku nih kul 6.30 br bangun..dalam kul 8.00 gi breakfast..masa tu batrisyia tido lagi...nak tak nak aku dukung jer lar sebab takut tak sempat nak bf pasal akad nikah kul 9.00

sampai kat bawah batrisyia pun dah terjaga...maka rupa parasnya amatlah musyuk skali

rambut kembang tak bersikat..tak mandi lagi..makan pun tak mau..nasi grg pedas, bihun lak keras...sgt cerewet cam abah dia gak....

aku just makan nasi grg sket ngan roti, sgt tidak berselera...air kaler ijau tak lalu nak minum


sebelum gerak ker masjid


berebut2 bebudak ni nak naik ngan batrisyia skali..atlast arissa ngan aina jer lepas


dalam perkarangan masjid menunggu tok kadi sampai


my hb aka jurugambar..


Mula2 tuh anak aku nih baik jer kat masjid tu..tetiba mood aktif dia datang..tak kira org nak akad nikah ker paa...dibantainya berlari..aku nih dah lar tgk wat video, caner lar nak jaga dia...masa tgh2 tok kadi nak meng akdnikah kan pengantin nih tetiba dia baring kat aku nak nenen...huhuhu...baik nyer timing...bila tak dapat mengamuk lar dia...heheh..siap ko balik nanti...

Dgn sekali lafaz maka sah lah ikatan pernikahan antara Abg boy aka Mahathir ngan Mazura
Punya lar sibuk amik video ngan capture gambar sendiri sampai lupa nak amik gambar pengantin..adalar sekeping jer sempat amik


slamat pengantin baru abg boy dan kak Mai.. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..

..Majlis resepsi InsyaAllah akan diadakan pada ujung bulan Mei bertempat di kediaman Mausi di Petaling Jaya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...