My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, April 20, 2010

Pertandingan karaoke Irama Retro....

Opis aku menganjurkan pertandingan karaoke utk kakitangan BPP sahaja...

So saper2 opis mate yg berminat sila lar daftar seblom 26 Apr 2010....Hb aku mungkin salah seorang dari peserta macam tahun2 sebelumnya jugak...
Masa 1st time BPP wat acara macam ni pada thn 2008...Masa tu aku tgh berpantang bersalin so aku takleh lar tengok..Aku tgk dalam youtube jer...Masa tu hb bawak lagu gerhana...
tahun lepas hb masuk lagi bawak lagu Terima kasih (awie)
Aku yg mekapkan dia

Hb  aku nih mmg minat sgt menyanyi...Aku minat gak tapi blakang tabir jer...Ahaks


masa majlis kawen member dia man

di majlis kawen sepupu aku finas


majlis kawen opismate suraya

malam dinner di Bora Asmara

kemana tumpahnya kuah kalo tak ke nasik...heheh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...