My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, May 4, 2011

Wedding my cousin @ Kajang

Hari pekerja baru2 nih aku sekeluarga menghadiri kenduri kawen pihak lelaki, pihak aku ler tu..Actually abg am ni keje kat putrajaya gak tapi aku tak penah jumpa dia besepah2 kat alamanda ker atau kat mydin...samaada dia mmg tak gi sana ataupun aku yg jarang gi tempat2 macam tuh...heheh

Sehari seblom tuh, aku pegi dah siap2 ke kajang bwk mak ngan deqla skali..pegi awal sebab nak tolong apa2 yg patut...biasa lar..ad hoc kan...tp tu lar kenduri kat KL nih kalo pakai katering maka keje tak brapa nak ada lar...stakat masak2 sket utk makan sendiri dan tolong2 bungkus telor masuk dlm paper beg...tu pun masa kitorang dtg dah settle sumer dah...heheh...

malamnya ada buat bacaan yaasin dan tahlil..Lepas tuh aku balik umah nilai, deqla balik umah mentua dan mak tinggal kt umah paklong...deqla ditugaskan utk menjemput ayahanda dari kg esok pagi nya sebab biasa lar nak bawak encik suli nih bukan senang...kalo bermalam mmg kim salam lar..tp sebab balik ari mau lar dia ikut skali...

tahukah anda yg kanak2 sebelah kiri nih tua setahun dari kanak2 disebelah kanan...


deqla n anak2 buah

main kaler2 buku kakak

mesti nak interframe gak

anak dara...

tersilap anak dah nih

abu n kak ieta

diantara sedara mara yg hadir

deqla dan suami....mak mentua dok blakang pun tak perasan

paklong lan dari ganu

pengantin sudah sampai...

peminat kompang

pasangan pengantin abg am dan nurul

makan beradap

potong kek perkahwinan...makan suap2

semoga pasangan pengantin berbahagia hingga akhir hayat...

Abis jer kenduri dalam kul 5, abah dah resah gelisah ajak balik...tau apa yg dia risaukan...takut lembu makan dia nyer daun pandan...boleh..?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...