My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, September 14, 2011

Open house merata tempat sambil glamer raya....


Jiran seblah umah aku nih terpilih sebagai rumah kunjungan riuh raya Erathon
Kebetulan masa diorang sampai tuh aku memang tgh bersiap berbaju raya ngan sikecik dan mak...dengar jer siren polis , melompat aku keluar ingatkan ada jenayah ker apa ker...rupa2 nya skuad era dah sampai...aku sauk jer batrisyia dgn tak berkasutnya...sebelah rumah kan...dekat jer..skali toleh2 tertinggal mak kat blakang...heheh...sibatrisyia pun tak bersikat...masa nih keadaan dah jadi riuh rendah dgn tetamu yg hadir sibuk nak bergambar dan bersalaman dengan paknil


si kecik nih kemain ramah lagi..siap makan biskut raya lagi dgn diorang

malu2 plak

amik gambar paknil dari jauh jer



masa nih aku suh dia berdiri sebelah paknil nak snap gambar...dia tak mau plak



seblom balik paknil bg duit raya kat semua kanak2

diorang singgah sekejap jer...tak sampai setengah jam pun sebab lepas tuh diorang gi Putrajaya pulak..ni jiran depan umah yani ngan hb dia...

mak aku yg berbaju sedondon ngan batrisyia


Lepas abis open house kat sini kitorang gi terjah umah atie plak kat mantin
sempat lar beraya ngan cik talha dan cik lin...bos kat opis aku



makan lagi....

ni ler tuan rumah nya...wat open house skali dgn housewarming....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...