My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, September 28, 2011

Belaan Baru...Bibi

Ari gaji last week aku gi tesco Nilai beri barang2 keperluan harian..pampers susu dan lain2 lagi...Dulu aku slalu shopping kat Carrefour Alamanda tp sejak ada Jusco nih, aku beli kat sini jer...senang dan dekat ngan rumah...takyah susah2 aku nak mengangkut stok pampers ngan susu untuk sebulan tuh..
tetiba dia ternampak set mainan baby nih..siap ngan botol susu, bip, sudu,garfu, pinggan n potty training dia skali..sejak tuh tak mau berenggang ngan baby nih...apa dia buat semua baby kena buat..jadi satu keje plak aku nak melayan kerenah dia...

minum 'nunu' bersama


macam baby betul kan


mandi pun sesama...baby nih baby girl..jadi leh mandi sesama...aku sabunkan kepala dia, dia plak sabunkan kepala baby,,,nak tido pun camtu gak..siap dodoikan baby, suapkan makan, bacakan doa sesama...kalo ada adik memang boleh diharapkan  lar...

paling haru skali bila baby ni pun dia angkut gi skolah...bila balik tanya dia
baby mana?
bibi tader...
jap gi berpusing2 lar dia cari bibi serata rumah..padehal bibi dia dah tertinggal kat taska...adoyai...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...