My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, September 15, 2011

Sambutan hari raya peringkat seksyen...Seksyen Akaun....

Smalam 14 Sept seksyen opis aku lak wat open opis for raya...macam thn2 lepas gak, setiap unit sediakan satu gerai menghidangkan pelbagai juadah berbeza...unit  aku kena sediakan kuah kacang dan nasi impit...sehari seblom tuh kitorang sumer telah ditugaskan untuk merebus nasik impit....sorang 6 bungkus...aku nih dah lar tak penah rebus nasik impit...skali rebus malam tu nak dekat kul 11 baru settle...jenuh ler aku menunggu nasik tuh keras....tp stil lembik lagi tp padat dah nampak...
Esok pagi tuh bangun tgk dah keras dah...rupa2nya memang macamtu....1st time kan..harus lar ada kesilapan...

aku di pagi raya ke 16

ni cik talha merangkap mc pada hari kejadian

ina dan kak zira dihadapan gerai kami

teratak UKK

siap pantun lagi...balas jangan tak balas

dapur tiruan..nampak tuh kayu api sumer

selain persembahan karaoke dan jamuan makan..ada jugak sesi photography yg di uruskan oleh encik Zaizul staff BPP gak

meja makan VIP

dah takder keje lain dah

pose seblom makan..sebab bila dah makan tak larat nak pose dah...

Menu smalam adalah nasi beriani, ayam masak merah, daging rempah, jelatah, papadom,air oren
menu kat gerai plak rojak buah, sate, lemang dan rendang, pelbagai kuih dan buah2an...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...