My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, April 11, 2013

Keletah anak2


Budak2 skang tak main lar mainan macam aku kecik2 dulu...budak skang main games dalam phone jer..yg mana aku sendiri pun tak reti nak main..dia boleh amik phone abah dia...godek2 main games...tau jer plak caner nak main padehal baru kenal huruf abc...skali aku tinjau lar game apa dia main...rupa2nya game pakaikan baju pompuan...
model tuh cuma pakai bra ngan spender jer..pastu dia pakaikan lar baju seluar stokin kasut handbag...dah cantik amik ler gambo...aish...macam2...nak kena delete game nih




adik dia diam jer bila tgk kakak main phone



kekadang aku rakam gelagat irfan dalam phone then play balik bg dia tgk...jap gi leka lah dia tgk



nama saya irfan, sy malas nak meniarap...sebab badan sudah debab...heheh







kalo suh dua beradik nih beraksi camni ler jadinya...




irfan suka tgk upin mungkin sebab sama2 takder rambut


mak sayang korang berdua


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...