My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, April 2, 2013

Coloring contest sempena cuti skolah.....

Jumaat lepas ada pertandingan mewarna anjuran opis ku ngan takaful ikhlas...aku pun masukkan lar nama batrisyia utk kategori A(4-6 thn)...tau dah takkan menang tapi sajer bg dia pengalaman...biar dia blajar...kebetulan plak kat depan opis ada hot air ballloon...masa nak sampai opis tu memang dia dah teruja nak nengok belon panas....

tapi aku keje kan..so tak dapat ler nak pegi tgk...bila waktu rehat dah panas sgt plak...sudahnya tak pegi pun...tgk tang jauh jer....

ingat pertandingan main pergi jer ker...siap praktis tau...

aku belikan dia crayon 64 btg...

nak menghabiskan satu lukisan nih nak dekat 10 batang terkorban...

pagi tuh aku pakaikan dia baju raya thn lepas...sedondon ngan aku...suka lar dia sebab adik gi school dia takyah...

siap suh abah wat peace walaupun abah tgh drive



wif abah

wif kakak...heheh



pagi tuh mana2 mak bapak yg rumah jauh dari opis memang bawak anak dr pagi macam aku...takder kejenya nak amik dia tghr bukannya dekat....
yg mana rumah dekat ptg baru bawak anak...


masa nih keadaan memang macam kat taska...lantak korang lar yg penting jgn runtuh sudah

pertandingan bertempat di dewan perhimpunan BPP...

ni ler gambo yg perlu diwarnakan

awal2 kemunculan clown, batrisyia dah dapat belon dah

dah dapat sekor terus dok diam

semua kanak2 duduk dalam garisan biru yg disediakan...parent kena dok luar dari line..tp ada gak yg mengelat..nampak yg mak bapak bersusun belah kanan nih...sumer tuh kebanyakan ngajar anak mewarna masa pertandingan tuh...aku perati jer...

blom mula lagi dia dah minum air kotak yg dalam goodies bag

batrisyia aku soh dok tengah sket...biar dia usaha sendiri...
lagipun dok kat tepi org langkah2 jer...



dalam masa 20 minit siap dah...

anak sally, anak azira dan anakku elok jer selonggok


abis mewarna clown wat magic...

dan keputusan yg diumumlan adalah seperti diatas...

ni yg kategori sama macam batrisyia..kategori A...

ni ler lukisan dia...tak menang pun takper...yg penting dia dapat goodies bag, belon dan kaler crayon
takper lenkali leh cuba lagi...yg penting dia happy...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...