My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, November 6, 2013

Celebrate besday Irfan....


Pagi sabtu tuh kami menghadiri kenduri kawen member opis kat segambut...bekas actually...jumpa lar kawan2 lama kat sana...balik tu sajer jer lar ajak hb ronda2 kat kawasan rumah bujang aku dulu...giler nostalgia rasa bila lalu kat situ...teringat ngan housemate..ingat masa hb dtg nak gi keje sama2...nak gi dating...semua lar...aku tgk umah tu macam owner dah duduk jer...sebab nampak dah renovate...nak amik gambar takut plak kena tangkap...huhuhu...



ni masa tgh makan...muka batrisyia rupa cam tu sebab dia nak makan eskrem tp aku letak syarat..nak eskrem kena makan nasik dulu...terpaksa ler makan tu yg rupa camtu
adik relax jer makan nasik minyak




anak member opis



pengantin yg diraikan...waida..




ok berbalik kepda tajuk sebenar...Bertempat di rumah makcik husband @ Petaling jaya...
bukan wat majlis sgt pun..lebih kepada berkumpul bersama keluarga...
kami bawak kek sajer...yg lain diorang settlekan...



aku sajer bg kebebasan pd dia nak explore...tp nak kena perati gak sebab ada kucing...

si kakak...dok diam sekejap2 sebab dpt tgk kartun



hb diantara pembakar tegar...

ni tok acid...baterisyia tgh bodek dia nak teddy bear...

kek yg beli kat sana...biasa aku beli kat nilai atau putrajaya...ni terkejut aku tgk tulisan gedabak punya besar...Illi adalah hb mak ija

ini ler mak ija...


sepanjang masa berjoget aku pun tak faham..apa yg seronok sgt...


bbq telah tersedia








diantara sedara mara yg dtg





nak dekat kul 10pm baru potong kek..mula2 lupa nak panggil batrisyia...hb yg ingat..sibbaik..kalo tak mau melalak dia tgk kek dah dipotong...

bila nyanyi hepi besday kena lar sebut nama dia skali...cis



hadiah aku ada bawak tp lupa nak keluarkan...set tupperware ngan beg...aku tak beli mainan sebab mainan kakak dia dah banyak...beli pun kang bukan dia dapat main...kakak yg main dulu



ni pic batrisyia masa besday dia yg pertama...muka nak dekat smaa mcm irfan tp versi girl...

Apa2pun slamat hari lahir buat anak bujang mak...semoga sihat slalu, panjang umur, murah rezeki, jadi anak yg soleh...Amin..
time kasih pada semua sedara mara hb yg terlibat dlm menjayakan majlis ini...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...