My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, April 8, 2014

Membeli belah dimanja ku lagi...

Dulu masa batrisyia kecik2...aku suka beli baju dia 2 ke 3 pasan setiap kali gaji...tu masa zaman ada member nak gi alamanda...tapi skang aku beli banyak2 skali...then bila baju dah kecik atau lusuh baru beli lain...beli banyak gak....beli baju anak lelaki tak segembira membeli baju anak pompuan....bukan lah aku tak suka beli baju dia tapi nak beli tuh tak banyak pilihan...pattern itu jugak...kalo tak tshirt butang depan, tshirt sarung, baju takder lengan..tu jer lar....kaler pun, biru, coklat, kelabu, hijau...sedih jer kan bunyi nya...

kalo anak pompuan....rasa cam tak cukup duit nak beli...itu nak ini nak...padehal anak bukan tau apa pun...tapi irfan agak memilih bab pakai baju dan seluar...dia tak suka pakai jeans dan kemeja....mungkin sebab kain jeans keras dan kemeja ada kolar...kalo aku pakaikan jugak...dia akan tarik2 baju tuh suh bukak...jadi redha jer lar bawak dia keluar berjalan pakai baju biasa.....lama2 malas dah aku nak beli baju macam tu kat dia..membazir jer...tunggu besar sket...

aku suka kalo dia pakai macam ni...tp baju takleh butang lar....kalo dia rasa ada benda melekat kat tengkuk tu yg tanak pakai tuh...
ni ler skali dia pakai jeans..masa nih tak tau apa lagi...redha jer dia

seluar ni jer lar yg dia suka pakai...jenis slack..

.selainnya

macam ni jer lar...tshirt dan seluar

So smalam gi manjaku...dapat lar merembat 5 pasang baju siang 4 pasang baju malam...aku sebolehnya elakkan warna biru sebab dah banyak sgt baju biru...tapi ada gak terselit...



dia tengah mencuba baju baru...


total RM171.00


 

1 comment:

Petak Bunga said...

askm,
salam kenal.

baju anak perempuan cantik2.. yg laki kalau tak t.shirt kemeja tu lah..je.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...