My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, December 29, 2009

Ada apa dengan 29 Dis...


Hari ini dalam sejarah...huhhuu

tanggal 29 Dis 1981 lahirlah seorang puteri anak kedua dari Pn. Radzieah dan En. Rusli

Itulah aku...

Apa yg kuharapkan pada hari ini adalah ucapan selamat dari keluarga dan sahabat..Bahagia jer rasa bila ada some one yg ingat besday kiter...Semakin menginjak usia ni bermakna umur kiter semakin kurang...Perlu ku fikirkan apakah terisi semua masa yang telah kugunakan dgn benda yg berfaedah..atau telah kusia siakan masa yg telah berlalu...


Time kasih kepada sahabat2 yg wish besday aku arini..semoga aku pun ingat besday korang..huhuhu


Actually arini gak ada majlis makan tengahhari meraikan staff yg sambut besday dari bulan Sept- Dis 2009..

(termasuk la aku)..dan bagi staff yg baru dapat baby...

juadah yg disediakan


hadiah yg aku n the geng balutkan


besday kek


potong kek

present yg aku dapat


nasi sikit tp lauk byk...hahahha

So selamat menjamu selera kawan2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...