My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, December 31, 2009

Selamat tinggal 2009...Selamat datang 2010...


Pejam celik pejam celik, dah nak masuk tahun 2010...rasa cam cepatnya masa berlalu..

rasa cam baru jer smalam kawen, skang anak dah beso...moga2 hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini...

mari imbau kembali apa yg berlaku di thn 2009 ni..

Diantara yg aku ingat


-Penentangan terhadap PPSMI

-gempa kat padang

-H1N1

-kematian Michael jackson

-Noordin mat top tewas


dlm idup aku plak,

batrisyia dah semakin membesar (boleh plan nak adik lak)

usia perkahwinan dah mencecah 2 thn lebih

dah semakin serasi ngan hb

dah boleh masak (masih perlu diperbaiki)
Aku jadi dealer avon...kepada kekawan yg nak order brg avon sila lar jumpa sy yer (sempat lagi promote)


Azam.....mmm..

ada ker azam aku nih..rasanya dah 2 thn takder azam pasal slalu takleh nak capai...esp bab berat badan...huhuhu..makin membiak2 bagai johan


so..rasa cam nak berazam balik lar..tak salah kalo ada azam kan..yg penting ada usaha..

nak azam apa yer...

first skali mesti lar pasal badan..bukan tuk cantik ker tp utk sihat..skang ni pun sihat Alhamdulillah tp nak lar langsing sket..apa aku kena buat..nak masuk biggest loser jap gi kena buang keje lak...ahaks

azam yg ke 2, solat awal waktu, mengaji

then nak cepat ganti puasa

pastu nak masak ari2 (amacam bang... leh ker?????)

nak try resepi2 baru...


huh kalo nak disenaraikan byk lagi nih..tp rasanya stakat itu jer la kot..

korang doakan lar kejayaan aku yer...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...