My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, July 8, 2010

7 julai 2010...3rd anniversary...

Smalam aku ngan hb amik cuti khas untuk meraikan ulangtahun perkahwinan kami yg ke tiga..Alhamdulillah..
Masa tahun pertama dulu, kitorang tak celebrate sebab masa tu aku dalam pantang bersalin hari yg ke 10...just wish dalam phone jer...Sibbaik ingat coz tarikh tu aku mmg sajer amik 7/7/2007 sebagai tarikh kawen..biar hb jangan lupa...kiter org pompuan nih tarikh penting sumer siap tulis dalam diary,dalam reminder phone, kat kalender dan merata2 lagi lar..org lelaki nih, jangankan kata nak remind, kiter tanya dia apa date arini, di katanya ari rabu...apa yg spesel...ntah..ari gaji kot..heheh

2nd anniversary, hb wat surprise bagi bunga


dan 3rd anniversary iaitu smalam kitorang apply cuti then gi KL..berjimba ramba..Actually hb ada keje sket kat sana..Dah alang2 dia cuti, biar aku amik skali, takyah lar susah2 dia nak kena antar aku pegi balik keje...Anak kitorang antar taska sebab plan nak gi tgk wayang...

1st skali breakfast kat kedai mamak..then gi KL the mall, hb ada urusan kat situ then minum pagi kat Starbucks n auntie anne...then parking kete kat Sanpeng n naik monorail sebab takut jammed..
Dah lama giler aku tak naik benda ulat nih..
beg harrods tu hb bagi sempena hari ibu..tp dia bagi masa bulan 6..dia nih nak suh aku bg apa2 ker sempena hari bapa..oh aku terlupa...tak per kot



sampai kat GSC, beli tiket tak plan nak tgk citer apa..So, hb pun decide nak tengok citer ZOO...kahkahkah..Sila gelak..Di hari ulangtahun ku tgk citer zoo...tak per lar yg penting dok bersama ngan org tersayang...Disebabkan citer start kul 2.20, kitorang gi makan dulu

dah tersenget sebab tunggu makanan..dah lapo nih



air mangga itu aku punyer..muffin pun sesama coklat..Citarasa kami lebih kurang jer

sebab tengah diet, so kena makan ayam dan tumbuh tumbuhan jer..
close up sket.....

semua aku bedal kecuali cili capsicum tuh...siap amik sket hb nyer coleslow ngan kentang putar...ceh


asalnya aku nak amik side dishes cam gini ler tp mengenangkan diet..terus tukar lain..rasa sket takpe kan

Lepas makan gi solat..berpusing2 cari surau..rupanya2 kat tkt 7(surau pompuan) ngan 8(surau lelaki)...punya lar tersorok tempatnya..tak mesra pengguna islam tul lar..otw nak gi wayang tuh aku leh sesat..nak call hb takut dia tgh solat lak..pusing2 rupanya salah tkt...kat tkt 3 daa..apa lar..

Citer tu ok lar macam tiru citer Night at the museum...lepas abis tengok movie..jalan2 lagi kat bawah  then terus balik rumah sebab nak amik anak lagi..takut jalan jammed..So itu je ler laporan utk arini...


ni present dari hb...time kasih abg...bulan 12 nih handbag lak ek...huhuhu

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...