My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 2, 2010

Balik kampung..ye ye

      InsyaAllah esok aku sekeluarga akan balik kg kuala pilah...ceh..macam ada kg lain jer...tp seblom tu ingat nak gi kl dulu...kat medan mara... sebab nak tempah baju raya...eh..dah lambat sgt ker...mintak2 lar eda collection tuh masih terima tempahan..baju aku nih tak kisah sgt..member opis pun boleh jahitkan...Masalahnya baju melayu hb...dia serasi ngan kedai tuh jer...kalo org lain jahitkan dia kata rasa tak sedap pakai...ntah lar..
      Aku lak terlupa nak beli kain pasang awal2...ni ler natijahnyer...baju si kecik pun ingat nak tempah kat situ gak..ukur badan..tahun lepas uwan nyer yg buat...tahun nih uwan nyer suh tempah sendiri..dia kata dia wat tak cantik...ok jer aku tgk...
    key la..tgh siap2 nak balik nih..Doakan aku sekeluarga selamat pegi dan balik...InsyaAllah

2 comments:

kakyong said...

singgah sini awal malam..
selamat balik kg....

Mummy said...

time kasih k.yong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...