My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 23, 2010

Planning minggu nih berpotlak sambil mandi manda di sungai congkak...

Sungai Congkak here we come...mintak2 lar tak ujan ari tuh..ada tak saper2 nak volunteer baling seluar dalam kat pokok kat atas tuh...heh
pernah dengar tak tentang petua org dulu2..kalo nak kenduri kawen, nak mengelakkan ujan, baling seluar dalam pengantin kat atas atap...heheh..ini bukan tipu sebab aku mmg pernah nampak seluar dalam atas atap rumah pengantin...zaman moden nih pun masih ada org percaya pada benda2 macam ni...huhuhu..
masa kawen aku dulu, aku just doa masa lepas solat subuh tu, mohon kepada Allah semoga cuaca pada siang tuh, cerah, tak brapa panas dan redup...Alhamdulillah sepanjang majlis, cuaca cerah dan redup sehinggakan member2 aku yg terpaksa jalan kaki dari simpang kg sampai kerumah aku boleh datang dgn selamatnya...
(kesilapan teknikal berlaku sebab aku dah sediakan van utk mengangkut diorang dari simpang kg ke rumah aku)
sepatutnya van aku pick up diorang kat sini tp disebabkan salah paham, van tu tunggu kat tempat lain...
sori yer korang
diorang sumer naik bas datang umah aku..masa nih jalan bukit putus masih bengkok lagi...aku tak harap sgt diorang bwk kete sendiri, so aku chartered bas utk bawak sumer member opis aku dtg

my lovely friends...nampak itu mak buyung baju kaler ijau,...dia pun jalan kaki gak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...