My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, November 8, 2010

Family holiday at port Dckson

Sempena cuti Deepavali aku sekeluarga balik kg bersama kak ita and mak tih for family holiday...pertama kali seumpamanya...family aku mmg tak penah nak gi trip camni..esp encik rusli...mmg payah nak bawak dia berjalan..Alasanya ayam ngan kambing tinggal..kerana mengenangkan ayam dan kambing so trip kitorang balik ari jer la..pegi pagi balik petang...

 sedang siap2 nak bertolak

 heheh...

 omak sebelum berangkat
 kitorang lepak kat blue lagoon..punya lar ramai org
 batrisyia dah siap2 pakai baju renang
 disebabkan aku sibuk mandi dan kamera rosak maka semua gambar ini adalah dari kamera deqla...

 mak ngan abah dok bersantai sementara anak2 dara dan mak dara bergelumang dgn laut
 makan aiskrim lak
 air dah surut
 lelaki separuh boge;
 sila abaikan rambut batrisyia
 kalo aku free hair confirm rambut aku pun camtu
 makan lagi


 jalan2 cair souvenir kt teluk kemang







 ni jer souvenir yg aku beli

Alhamdulillah segala nya berjalan lancar...perjalanan pergi dan balik dengan selamat...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...