My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, November 16, 2010

Seharian berjalan jalan di KL

Adengan di Sup Ani Utara, Medan Mara





Weekend baru2 nih aku ke Kl kerana ada urusan yg perlu di selesaikan..diantarnya ke Medan Mara amik kad kawen deqla dan tempah baju tema kawen deqla...eh..pesal lak aku yg kena uruskan padehal dia yg nak kawen...heh..Adik aku dok kt kg..nak dtg KL semata nak amik kad kawen, naper bukan tunang dia yg amikkan?? aku kan baik hati...hehehe..kakak mithali kan...lagipun  aku mmg ada keje nak wat kat KL...pastu gi teman hb beli phone..ada org order pastu gi tgk kawan hb baru bersalin...

 dua orang bapak baby...Diorang nih best friend dari kecik lagi..Dulu hb aku dok berjiran ngan member nih..Punya lar rapat sampai parent member nih jadi parent angkat hb aku...
ni dia si comel..nama apa ntah..nama bebudak zaman skang kan canggih2 belaka....

lepas settle sumer gerak balik nilai..,,Esoknya seharian dok umah jadi fulltime housewife...So breakfast pagi tu aku wat jemput tepung jer

tghr plak aku masak ayam goreng berempah serai dan ikan siakap 3 rasa...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...