My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, August 3, 2011

Jualan gudang KPDNKK kini kembali

Seperti tahun2 lepas, bila menjelang hari raya jer sebelah opis aku nih mesti buat jualan dari kilang..pelbagai barangan dari pelbagai jenama dijual disini...menariknya, barangan dijual sehingga potongan 70%...masuk nih kali ke 3 lar diorang buat...

Aku suka beli baju baby ngan barangan dutchlady....yg lain2 tu tak berselera sgt nak membeli..Almaklumlah puasa...aku mana lar larat sangat nak meredah lautan manusia kat dalam tuh...tempat yg disediakan ada selesa, dgn kedai dibawah 1 bumbung dan berhawa dingin...

Tarikh :10 Ogos hingga 14 Ogos 2011 (rabu - ahad)
Tempat: bersebelahan opis BPP..berhadapan dgn pasar tani presint 2

 Ni hasil tangkapan bershopping kat sogo minggu lepas...

ni sumer hb yg bayar tp aku yg pilihkan...
kalo aku yg kena bayar aku nak tunggu jualan gudang ni ler..




tp sebab dah beli banyak cenggini, haruslar beli baju utk diri sendiri plak...heheh


bila tgk tag nih baru prasan yg byk baju powerpuff girl...


Kebetulan plak bulan nih giliran aku dpt duit kutu...nak dekat raya nih nak beli apa yer...aku dah survey handbag kat sogo...ada yg berkenan tp almaklumlah pegi ngan hb nih feeling nak memilih tuh kurang....dia tak kata apa pun tp bila tgk muka dia macam nak ajak pegi makan jer....heheh...esoknya aku gi alamanda jer la ngan member opis...selesa sket..boleh mintak pandangan diorang skali...

Akhirnya...beg nih jadi pilihan....ada gak kenangan utk duit kutu nih..kalo simpan mesti habis begitu sajer....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...