My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, June 28, 2012

Celebrate besday Batrisyia @ taska Revolusiku

Dari 2 minggu lepas aku dah order kek kat wife member office untuk besday batrisyia...Seblom nih aku just beli kek kat SR jer..kali nak wat kelainan sket...dia pun dah 4 thn..kali nih aku try wat edible image...

dan ini lar kek nyer diorder dari ena di presint 9

selain tu aku order gak coklat utk kawan2 batrisyia



Aku amik kek sehari seblom besday dia..punya lar jenuh nak menyorokkan kek tu..apa tak nya kalo kantoi kat dia mau sambut besday awal nanti...aku sentiasa pastikan dia tak bukak peti...

So pagi hari kejadian aku dah pesan kat dia arini besday batrisyia..nanti cikgu buatkan besday tau...aku pun keluarkan coklat...pesan kat dia ni untuk kawan2 dia...batrisyia kan ..kalo dah coklat haruslar dirasmikan olehnya dulu...

Dia pegang jer lar kotak coklat tuh sampai depan taska...kek aku sorok2 gak terus bagi kat cikgu...aku pun mintak lar coklat sket kat dia

aku: bagi mak satu coklat
dia: tak boyeh..ini tawan icha unyer...
aku: satu jer
dia: tak yeh...ni untuk dawish, untuk titin, untuk husna...(ada lagi ler nama kengkawan dia sebut)

aku buat2 nangis pun dia tak layan gak...bertuah sungguh...














ni gambar2 yg cikgu dia amikkan pakai phone..aku bluetooth kan jer...

balik dari opis tetiba member hb bagi present untuk batrisyia...
present aku untuk dia dah order tapi sampai lagi...heheh...

Malam tu aku suh ler dia citer caner cikgu buatkan besday dia...
dia pun citer lar yg cikgu bagi dia kek, kawan nyanyi ramai2 untuk dia...
then aku cakap kek tu mak yg antar lar...
" butan...tu cekdu yg macak"
sukati ko ler...


pagi tadi masa nak antar gi taska baru aku prasan banner yg cikgu dia buat nih...time kasih aku ucapkan kepada semua cikgu2 dia...



1 comment:

Azfa Bt Hj Baharudin said...

batrisya yg paling besar kat sekolah nie..hihihihi..tinggi lah dia!heppy besday dearie batrisya!fahmi kata mar dah peknen yer?????tahniah mar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...