My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, February 5, 2013

Batrisyia masuk tadika....

2013 nih genaplar 5 thn usia batrisyia...So aku plan dari tahun lepas lagi nak antar dia ke tadika...sekurang2nya dapat lar dia blajar sket2 dari dok takder sesajer jer kat taska...

Merata aku survey aku decide antar dia ke krista berhampiran taska dia skang...kira pagi dia gi tadika then transit kat taska...

kemain excited dia masa 1st time pakai baju nih...












masa 1st day gi skolah aku tak antar skali sebab irfan ada appoinment kat klinik...so aku mintak hb tolong snapkan pic....








skang nih setiap ari mesti ada homework cikgu bagi...slalunya dalam kul 8.00 malam aku akan ajar dia...tgk jenis homework lar..kalo yg senang ok lar...kalo yg payah sket agak tercabar jugak lar kesabaranku mengajarnya...tp takper dia baru nak masuk 5 thn kan....
aku baya dia dulu jgnkan kata nak masuk tadika...ABC pun tak hafal lagi...main masak2 jer lar kejenya...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...