My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, February 6, 2013

Homework...........

Sejak dah masuk skolah nih tetiap ari batrisyia ada keje skolah...masa aku kecik dulu mak aku tak penah hadap pun aku wat keje skolah...dia just tanya jer keje skolah dah siap ke blom...memanjang jer jawab sudah...kalo tak siap esok pagi gi skolah tiru kawan dah siap keje...tp tak lar slalu...ada kalanya kawan yg tiru aku...heheh...

Si batrisyia nih memang cikgu bekalkan homework...cikgu just tuliskan tarikh dan kiter faham lar yg page tu kena siapkan



ni aktiviti melukis ikut garisan putus2...



ni keje skolah pertama...



biasanya memang bermasalah lar nak suh dia siapkan homework dia nih...kekadang sampai mengamuk gak aku dibuatnya...bila jadi camtu memang riuh rendah lar rumah dgn esak tangis dia, irfan lagi, leteran aku lagi...
sudahnya aku kasik dia rest dulu...bila dia dah ok, aku pun dah tenang baru buat balik...slalu akan jadi lebih baik lar...
bila kenangkan balik, aku masa baya dia tuh pegang pensel pun tak reti lagi...huhuhu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...