My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, August 16, 2013

Apabila little caliph tutup....

Aku amik cuti raya sampai selasa lepas jer...cuti pun tak brapa nak ada...taska irfan dah bukak start ari rabu...tapi tadika batrisyia tutup sampai 18hb...terpaksa lar aku bawak gi opis...rupa2 nya ada lagi orang lain yg bawak anak...tp anak diorang tak hyper cam anak aku...



Day 1....




Day 2...




Day 3...



siap pakai baju raya lagi...

buku ni aku beli kat MPH...sejak blajar kat LC ni aku tak tau dah sejauh mana kepandaian dia...masa kat krista dulu ari2 ada homework...skang nih relax jer dia tgk kartun ari malam


Selama 3 ari ni riuh rendah opis aku dgn riang ria dia...risau gak kalo boss marah..sibbaik bos sporting...heheh...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...