My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, August 22, 2013

Cobaan membuat laksa...

Resepi aku amik dari member opis orang kedah..asalnya adindaku deqla mintak resepi wat laksa, then aku tanya opismate apa bahan...nak citer kat deqla resepinya kena lar test dulu jadi ker tak...so 2ari lepas aku cuba lar...Alhamdulillah jadi...hb siap request buat lagi skali....

ni masa merebus ikan

kuah yg telah siap sedia untuk dimakan

ni aku nyer laksa...aku tak brapa suka sgt makan laksa...stakat nak rasa2 tu bolehlah..nak jadikan hidangan makan malam memang tak leh...lepas abis makan nih aku makan roti bakar plak 2 keping baru rasa cam dah makan...

batrisyia langsung tak mau...kebetulan hb keluar beli petis udang, dia belikan skali hotdog dan nugget
wat laksa ni senang rupanya tp renyah...nak kena rebus ikan
asingkan tulang ngan isi
blender
nak sediakan aksesori dia lagi...
aku mula masak 7.00mlm kul 10 baru dapat makan...hahaha..
apa taknya banyak sgt iklan...
tgh rebus2 tuh irfan merengek nak 'neney'
mandi plak 
solat plak
batrisyia plak wat peel...macam2 lar...



tapi Alhamdulillah jadi gak lar...berbaloi aku masak...ada lebih esoknya aku bawak gi opis jamu member opis plak...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...