My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, August 16, 2013

Aidilfitri 2013.....episod 1


Salam aidilfitri wat semua...arini masuk 9 syawal dah...kalo syawal kan sekejap jer rasa dah 9 ari...cer puasa...nak menjengah ke kul 7.00pm pun rasa cam lambat jer masa berlalu..biasa lar kiter manusia yg lemah.ker aku sorang jer rasa camtu...heheh...

malam raya tuh aku dok putrajaya jer...berbuka pun ngan bihun jer..malam nya lepas anak2 masuk tido aku ngan hb marathon kemas rumah...nak dekat kul 2am baru masuk tido...

Pagi syawal lepas solat raya terus gerak ke PJ...
abah siapkan anak bujang...almaklumlah 1st time irfan beraya...thn lepas dok dalam perut mak lagi

jenuh gak mencari baju melayu utk sikecik nih...takder size dan warna yg sesuai...akhirnya amik saiz paling kecik dan amik jer warna nih...

sebab tak leh makan lemang, dia makan biskut baby jer



songkok jer takder saiz..kalo ada lengkap dah



pic ngan mak tak boleh ditinggalkan...


kakak dan adik...







ada lar 5 minit dia pakai tudung nih pastu tanak dah...


sampai umah mausi nak dekat kul 10 dah...makan2, borak2 salam raya sumer terus gi kubur ziarah kubur arwah ibu dan bapa mertuaku...
plan asalnya pastu nak gi jalan duta, tp cancel sebab cam renyah plak nak bersesak bersama irfan...kesian plak dia...


mausi lin n irfan


kak aeissa dan batrisyia

ame my hubby and arissa

maafkan dinda, kanda...

mama emi, arissa n aiman

ni lar satu2nya gambar yg lengkap kami berempat...yg lain tak cukup courum sebab sibuk berborak



sebab cancel gi jalan duta, kami gi paradigm tgk wayang citer the Smurf...tak penah lagi ari raya pertama aku gi tgk wayang...adoyai...raya kat kl camni ler...nak gi jalan raya pun, sumer org balik kg...

makan subway...

abang nazhan dan irfan


yuna sesat

malamnya kami bersteambot...hb ajak tido sana tp aku tak bawak plak baju persalinan...percayalah yg aku pakai baju raya nih sampai ke malam...nak dekat kul 2am baru balik putrajaya...

ni duit raya irfan dan batrisyia...aku asingkan dua sampul khas...ada duit raya jer aku masuk dalam nih...takut kang terpakai plak...hahaha...

tunggu episod ke 2 ari raya...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...