My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, December 10, 2014

Persiapan batrisyia masuk sekolah part 2

Minggu lepas aku dah terima surat dari sekolah batrisyia...
Dia suh dtg daftar 2 jan skali dgn orientasi..dalam surat tu detail bgtau aturcara majlis....murid kena pakai baju skolah dan kena sediakan beberapa salinan dokumen like mykid anak, ic mak bapak, sijil lahir, pay slip gambar dan kad imunisasi...
yg lain ok tp tang kad imunisasi tu yg haru...aku memang ada simpan tp dalam stor la...sepanjang malam memunggah barang stor...lain yg dicari lain yg jumpa..kang jumpa album gambar belek plak dulu...jumpa majalah belek plak dulu...jadi lambat keje....buku merah adalah aku jumpa...sampai irfan dh mengamuk...yer la barang bersepah2 menarik perhatian dia...tp kiter xbg dia dekat sebab habuk...sudahnya aku bawak masuk bilik bg nenen...hb sambung cari...atlast jumpa...tu pun box2 yg terakhir...nak menyimpan blk brg satu hal...adoyai...
so korang2 simpan lar elok2 kad cucuk anak tu...berguna utk masuk skolah nanti...

InsyaAllah weekend ni kami sekeluarga ke kedah ada hal keluarga sket...so xleh nak beli brg skolah ica...minggu depan plak ada reunion exwingmate uitm kat klang...so ari sabtu 20hb la kot kitorang g beli brg skolah dia...sebab minggu depan tu nak balik kg plak...sambut besday aku...eh...

menurut kawan aku katanya koop skolah ada jual buku tulis lencana dan baju sukan kat skolah...
so aku akan beli baju skolah kasut dan alatulis jer dulu...yg lain2 tu nanti la tgk kat skolah camner...lagipun koop skolah bukak start 15 dis...apa yg xde kat skolah baru aku beli kat luar...tp tula ada org kata kt skolah lagi mahal...tp xpe la...yg pertama kan...harusla berabis sket...

bila fikir balik dah macam anak nak masuk universiti gayanya.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...