My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, August 21, 2017

Family day MOF






Sejak 2 minggu ni ari2 la si kakak dok menghitung hari nak tgk wayang....citer emoji....yg citer ni pun selang 5 min siar iklan nya....jadi balik keje ari jumaat zasss....terus gi Alamanda....tayangan bermula 8.10 malam...sempat la makan solat semua....



Sambil tunggu tayangan kiter gemokkan badan dulu sambil tgk internet



ni citer minggu depan plak....hahahaha...ni citer yg dinantikan oleh irfan....tete red

cari mana irfan

mana kakak

tetiba ada unknown subject disitu
Citer ni boleh tahan la utk kanak2....tp utk kiter yg dewasa ni xde la seseronok diorang.....macam kiter mengembara dalam smartphone la...cerita yg ringan...senang nak hadam....

Esoknya pagi2 lagi dh bangun siap2 nak g family daya pulak...bertempat di dewan A MAEPS serdang

2 org ni plg excited bila nampak mcm2 slide kolam dan games

abah muka xredho anak2 melasak ya amat....

lepas perasmian ada games utk budak2


petting zoo




tinggi btol anakku

adeh....halusnya anak yg ini
Sejam beratur utk naik benda ni....main xsampai 5 minit.....tp takpe la....bila tgk wajah kegembiraan dia....ilang penat beratur....







risau je takut dia terjun dalam kolam tu...Aku pesan kt dia dlm kolam ada ikan makan org hehehe



puas melasak


ngadu kepala terantuk dgn apa ntah


ni pun nak dekat sejam beratur....face painting...mula2 dh elok beratur...nak dekat sampai dua dgr pengumuman apa ntah ...dia keluar barisan tanya kat aku.. aku dah la tgh beratur utk irfan main bot tu....Aku suh dia masuk line blk...dia boleh g beratur semula...mmg angin la aku...suh selit balik dia xnak....sukati la...beratur blk semula.....

ni je yg dilukisnya....adeh...xberbaloi rasa....
tipah ex bpp

cik syima ex boss kt bpp gak
Gi family day ni dah macam reunion plak...ada je jumpa ex BPP dan exLPPSA...samaada diorang keje sini ataupun pasangan dia yg keje MOF....Ada la beberapa org lagi aku jumpa....tp xsempt la nak selfie....



Seblom balik ada la contest utk anak2...hadiahnya arnab hidup....soalan senang2 je kecuali soalan macamana arnab tido...tu aku pun xtau jawapannya....

batrisyia dok depan skali ...muka penuh harapan....

dia dah lama nak sangt bela pet...aku ni bukan apa...pet ni kan hayat nya xlama...jap gi meroyan dia kalo pet dia mati....

muka kecewa...kesian dia








Seblom balik sambung melasak balik....masa tu crowd pun dah berkurangan....senang la sket nak main games dan selfie heheeh

ni diantara pic yg sempat amik di photobooth


dr parking nak ke dewan ni ada disediakan tram pergi dan balik....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...