My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, August 14, 2017

Larian Obor sukan Sea dan sukan para asean di putrajaya

 Dah seminggu hebahan pasal larian obor ini....Aku sejak join TBL ni jadi semangat plak dgn aktivit kesukanan macam ni....Dari umah dah pakai baju sukan....patutnya dapat tshirt utk 100 org yg pertama...tp sebab aku sampai opis pun dah 7.40 memang dah ramai la yang beratur...Aku no yg ke 120...mmg x dapat la....rupa2nya diorang dah beratur dr 6 lebih lg....Aku baru je bangun tdo masa tu heheheh
Sampai opis terus daftar dan senamrobik...Aku x amik pic senamrobik sebaba aku join skali....
Gambar yang lebih jelas boleh tengok kat FB kementerian kewangan....Video pun ada

tepat 9.05 group larian obor dari check point seblom tu...masjid putra kalo xsilap....ingtkan rimau tu lari...rupa nya dioa dok atas trak jer....tak aci




tu dia...nampak x obor nya
lepas obor bertukar tangan...pelancaran dr checkpoint MOF pun dilancarkan....

seblom obor gerak kitorang dh siap g depan sket hehehe....ngelat
Aku mmg plan nak jalan je....tapi bila rimau ni dah gerak....mcm naik syeh plak....tanpa disedari aku pun lari skali....meninggalkan geng yg lain

lari xjauh sgt pun dari MOF ek imigresen je...berapa ratus meter je


lari beberapa langkah ....tau2 dh sampai LPPSA....rindunyer.....
Seblom lari....cobaan posing nampak kurus huhuhu


cik zie n me


cik farah pun ada skali

ni atlet sukan sea ni tapi aku xtau nama...heheheh

selepas lari dan pekena mee goreng beserta sandwich dan karipap....tak lupa juga teh o.....turun 200 gram naik 2 kg....Adeh
Tu je cerita larian obor.....sekian....

seharian pakai baju sukan aritu....sempat lg gi alamanda wpun bj mcm xsesuwai je


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...