My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, June 1, 2010

Lama menyepi...

Aku bukan kemana pun...bersepah jer kat nilai ngan PJ...Apa yg terjadi pada aku sebenarnya adalah...
Ari rabu lepas abis keje terus gi PJ tido sana sebab sok pepagi buta nak bgn
Ari khamis pagi gi konvo fariez, petangnya gi melepak kat PJ tgk persiapan kawen abg boy (sepupu hb)
Ari jumaat pagi kemas umah tunggu mak datang, ptg nya gi PJ menyemak kat sana, malamnya tido hotel
Ari sabtu kenduri kawen abg boy dan ptgnya gi umah paklong di kajang
Ari ahad pagi melepek kat umah basuh baju, kemas segala antar mak balik kg,
Ari isnii pagi ke petang ke malam cuti kecemasan sebab kekanda buah ati pengaran jantung kurang kesihatan...heheh

Tu adalah aktiviti sibukku baru2 nih...tu isi2 penting..ni ha baru aku nak huraikan..

Khamis pagi:



Dalam perjalanan nak pegi Uitm Shah Alam..masuk ni 3 kali aku gi majlis macam nih..1st masa aku amik dip then dikla dan skang adik ip....yg ni batrisyia ngan atuk omok


Disebabkan tak sempat nak bf kat umah so aku beli bf kat sini jer..komgsi ngan batrisyia mee + bihun

cari bunga for budak besar...

siap2 aku belikan bunga katak nih utk dia kot2 dia meragam nakkan bunga mama nya
masa nih dia tido sibbaik bawak stroller kalo tak kebas peha aku..

bergambar kenangan bersama famili


batrisyia n mama fariez...


kad kitorang utk fariez


bukan senang nak snap gambo dia nih..nak kena nyanyi dulu
'kek kek kek kuih bangkit, saper ketawa dia kena cubit....'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...