My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, June 9, 2010

Perginya seorang sahabat....

Aku kenal dia sejak aku mula masuk keje gomen nih 6 tahun lepas...mula2 kenal dia, dia nampak cam sombong ler...yer la tak kenal maka tak cinta...bila dah ari2 jumpa barular tau ati budi camner..orgnya boleh dipercayai..kot2 nak citer rahsia ker apa ker..mmg boleh di harap ler...heheh...masa tuh dia bujang lagi dan skang dah beranak dua..Seingat aku, aku tak penah lar gaduh ngan dia sebab kitorang sahabat sejati...

Arini hari last dia kat opis aku...petang kang tak tau ler mendung ker ujan ker...harap aku tabah menghadapi perpisahan ini...Dia tak gi mana pun cuma tukar opis jer..Adalah dalam 200 meter ari opis aku nih...

Haniza...itular namanya.. manja dgn gelaran niza...kadang2 aku panggil dia honey...Dia lar teman aku berjimba ramba kat Alamanda...Lepas nih rasanya aku dok opis jer lar kot time lunch melayan fb...takder ler nak shopping kat alamanda lagi...sebab slalu nya guna kete dia gi berpoya2...

Haniza nih org nya kecik molek jer..anak dah 2 org (harith dan Arissa) tapi menten jer badan...Kalo org baru kenal dia mesti ingat dia sombong sebab dia pendiam sket tapi kalo ko dah kenal dia lama, rasa cam nak suh dia stop bercakap sebab kiter lak nak cakap...

Kenangan terakhir aku dgn dia adalah tgk citer Lagenda Budak Setan..Dengar jer lagu tema bukan nya ingat kasyah ngan ayu tapi ingat kat dia...tetiba sebak lak...ceh..







Ni aku dedikasi kan lagu ni khas buat niza tersayang....terimalah



Hilangnya Cintamu.....

Bila Cinta Kini

Tak lagi bermakna

Yang ku rasa kini

Hanyalah nestapa

Ditinggalkan cinta masa lalu



Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu

Yang ku sambut itu

Dengan segenap hatiku

Bila engkau pergi

Tinggalkanku



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Ternyata memilih

Cinta yang fana



Perginya dirimu

merobek jantungku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

Uuu...

Dalam harapan



* Semoga niza sukses ditempat baru...jangan nakal2 nanti bila dah dapat geng baru boleh nakal2...kenang daku dalam doamu...

6 comments:

alawiah raji said...

sedihnya....semua org lama dah tak ada kan....hurm....

Mummy said...

kiter jer yg setia ngan bpp...

alawiah raji said...

heheheh.....tau tak pa

cik keboom said...

huhuh..maria xwat pun entry pasal org...org pn kawan baik maria gak

Mummy said...

heheh...lupa lar kak...ni pun spontan jer sy buat...

Yan said...

tengok title ingatkan 'pergi' betul.. upenye lain... ehhehe

takpe.. yg penting kekalkan persahabatan tuh.. sampai bile2.. klu boleh anak2 pun kawan bersama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...