My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, June 4, 2010

Celebrate besday hb...


Sempena besday abg blanja kitorang makan pizza


ni present yg aku belikan utk hb..Sehelai tshirt giordano


pizza sodap...hancuss diet ku

Sabtu baru2 nih kitorang gi berjimba ramba di midvalley..bukan celebrate apa pun cuma nak meraikan budak baru lahir...iaitu suamiku..memula kitorang gi makan kat popeye apa ntah..best gak lar sebab 1st time makan kat sini...then kitorang gi main bowling...punya lar ramai org..nak kena tunggu jugak lar..main 2 game macam..tau2 jer dah senja..


balingan strike dari fariez

balingan spare dari abg...heheh..ker strike

nampak itu budak kecik ...dia tgh tunggu bola kuar dari lubang tuh..

then terus gerak ke umah mausi di PJ..sampai sana sumer lauk dah terhidang..hehe...bertuahnyer menantu..disebabkan hb aku nyer besday sama ari ngan bini abg boy..so kitorang beli kek utk kak mai skali...cheese blueberry from secret recipe...



aku suka makan kek nih tp tu lar takleh makan byk..amik 1 slice kongsi ngan si kecik...
actually kitorang tak plan nak tido sana so aku bawak baju sepersalinan jer la..

punya lar geram dia ngan kek tuh..ntah camana lepas potong kek segala..dek sibuk ber posing..tetiba batrisyia smash kek tu ngan botol susu dia...huhuhu...bertuahnya anak..
'anak saper nih sila angkat tangan..'

Disebabkan citer cerekarama yg aku rasa best..'telapak syurga'...nak tau sgt kesudahannya..sudahnya kul 12...nak balik caner lak...diorang lak plan nak gi urut kaki kat downtown cheras..aku tgk hb pun cam penat jer..takper la..balik esok jer la..sibbaik aku bawak baju anak ngan pampers dia byk..


sejak kawen aku rasa ni lar 1st time aku kuar 12 tgh malam ke atas..nak lagi dah ada anak kecik nih..Alhamdulillah batrisyia ok jer..cuma dia meragam sket mungkin sebab letih dan mengantuk...diorang sumer urut kaki...aku takleh urut sebab aku terlalu sensitif..heheh...penggeli...jgnkan kata nak pegang kaki, baru jer ada org berniat nak geletek aku dah rasa dah...ish..mau terkencing aku kat situ..
dalam kul 3 pagi baru kitorang balik...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...