My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, October 15, 2010

Aku dah lama tak bersiaran sebab....

1. keje sangat banyak kt opis
2. kat umah tak sempat nak on9 sebab anak kacau..anak dah tido hb lak kaco...lagipun aku masak ari2 kan..tak sempat nyer
3.komp opis asik hang jer..nak upload gambar tak bleh..rasa cam tak lengkap jer tulis entri tanpa gambar..cam tak berseri...heh..

Dan penyelesaiannya aku telah mintak CC tukarkan komp aku ke komp baru, dan aku dah dpt...hahaha...dah 2 hari aku wat keje sambil copy data dari komp lama ke baru..dah lar pendrive 4gb jer...berkali2 gak aku transfer baru selesai...itupun jenuh delete gambar yg aku rasa takder sentimental value pada aku...tgh dok delete2, belek2 tuh baru aku perasan ada 1 video yg hb dedikasi kan utk aku tp aku tak penah view...
Dalam video slama 45 saat tu dia siap bg pesanan yg dia belikan aku kamera nih utk rakamkan detik2 suka dan duka kami sekeluarga...Aku beli kamera nih 2 bulan lepas aku kawen...

Skang nih aku tgh dengar pembentangan bajet...Agak PM nak bg bonus tak???

kalo takder bonus aku kena lar paksa korang beli benda nih..wangian baby dari avon...
beli 1 RM 10.50
kalo beli 2 RM 18.50 (jimat 2.50)
kalo beli 3 kira sendiri lar baper...hahaha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...