My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, October 12, 2010

Ari minggu yg sgt penat tapi seronok...

Plan asalnya ari ahad on 10 okt aku dan kengkawan Uitm nak wat reunion kat Shah Alam...tp disebabkan tuan rumah ada hal yg takleh dielakkan, so cancel lar..lagipun jiran aku kenduri bertunang anak dia...So ari sabtu aku tak masak langsung wpun pepagi buta hb dah beli lauk mentah semua...Tetiba hb mengidam nak makan breakfast Mc D...Aku layankan jer la wpun aku dah melantak bihun malam tadi awal2 pg lagi..Tengahari plak gi open house makcik cafe opis aku kt labu...mmg aku tak masak lar...Mlm plak disebabkan anak beranak tido senyenyaknya sampai senja maka hormon2 malas telah menguasai jiwa raga ku..maka kitorang pekena charkueyteow kt luar...

Pada ari ahad tu pulak pepagi lagi aku dah masak jemput bilis sebab hb dah jemu makan mee ngan bihun..skali skala nak kelainan pulak...yg penting kenyang...lepas jer breakfast kemas ala kadar terus jengah umah sebelah..tp jiran aku nih expert tul..masak sumer dah siap, aku just makan2 dan melayan kerenah si kecik nih yg terlompar sana sini..dan bila dia dah mengantuk mula ler wat perangai..maka kuangkut balik rumah...agak2 dah nak tengahhari baru aku pegi balik...

batrisyia di pelamin kecil

                                                 beramah mesra dgn jiran tetangga aka gosip

                                                      dikerumuni sebab tgh tgk video doraemon

                                               kawan baru batrisyia
                                              bersama bakal pengantin

                                           kedatangan best friend aku fuziyan


Sibbaik lar hb  pandai2 tolong apa yg patut...tengah2 majlis berlangsung my bestprengggg pun sampai..lepas makan2, borak2 segala nak dekat kul 10 malam baru diorang balik...penat sangat tp sangat seronok...hilang sumer rindu dendam aku kt yan...

Plan asal minggu nih telah di tunda ke 17 okt..InsyaAllah kalo takder apa halangan kitorang berkumpul kat rumah adina...tak sabar rasanya...

Lupa lak nak citer jumaat aritu taska batrisyia wat open house siap ada wat persembahan lagi..batrsiyia jadi dayang tp disebabkan aku lambat sampai dan dia pun menanngis sakan bila tgk org ramai tp takder sorang pun macam muka mak dia...rosak program tuh...masa aku sampai dia dah selesai present...

balik kang kalo rajin aku upload gambar dari facebook...

open house taska batrisyia

kanak2 comel wat persembahan

anak daraku yg asik menangis..takut apa ntah

jadi dayang masa persembahan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...